Sausio 17 d. įvyko projekto „Lyderių laikas 3“ Molėtų pokyčio projekto „Profesinis dialogas savivaldžiam mokinio mokymuisi“ antrieji mokymai ugdymo įstaigų bendruomenėms tema „Savivaldis ir personalizuotas mokymasis“. Juose dalyvavo savivaldybės kūrybinės komandos nariai ir ugdymo įstaigų kūrybinės komandos.
Mokymus vedė Šiaulių universiteto prof. A. Kazlauskienė ir doc. R. Gaučaitė. Pradžioje įvyko pirmųjų mokymų refleksija, buvo aptarta, kaip sekėsi atlikti namų užduotis. Toliau buvo gilinamasi į kitus savivaldaus ir personalizuoto mokymosi elementus: mokymosi tikslus bei sėkmės kriterijus, t. y., kaip išmokyti kelti tikslus; kaip kurti sėkmės kriterijus. Pačių mokinių gebėjimas kelti mokymosi tikslus ir nuosekliai jų siekti – tai veiksmingas būdas išlaikyti mokinių mokymosi motyvaciją, jų pastangas sutelkti į konkrečius veiksmus, o svarbiausia – išmokti prisiimti atsakomybę už savo mokymąsi. Tam, kad mokiniai galėtų kelti mokymosi tikslus ir jų siekti, jie turi suvokti tikslų kėlimo svarbą, turėti bendrųjų žinių apie tikslų kėlimą, funkcinių tikslų kėlimo įgūdžių, todėl pedagogai mokėsi naudotis tikslų kėlimo įrankiais, technikomis.
Šie mokymai baigėsi susitarimais, kaip toliau praktiškai taikyti mokymuose įgytas žinias.