Molėtų rajono savivaldybė

Savivaldybės biudžetinė įstaiga
Vilniaus g. 44, LT-33140 Molėtai
Tel. (8 383) 54 761
El. p. savivaldybe@moletai.lt
Juridinių asmenų registras, kodas 188712799



Svetainės struktūra
B1_147 priedas, "Saulutės" darželio nuostatai

PATVIRTINTA
Molėtų rajono savivaldybės tarybos
2005 m. lapkričio 17 d.
sprendimu Nr.B1-147

MOLĖTŲ „SAULUTĖS“ VAIKŲ LOPŠELIO–DARŽELIO NUOSTATAI

1. BENDROSIOS NUOSTATOS

1. Įstaigos pavadinimas lietuvių kalba – Molėtų „Saulutės“ vaikų lopšelis–darželis (toliau – Lopšelis–darželis).

2. Lopšelio-darželio įsteigimo data, pagrįsta teisės aktais ar istoriniais šaltiniais – 1982 m. spalio 22 d.

3. Lopšelio-darželio teisinė forma ir priklausomybė – savivaldybės viešasis juridinis asmuo, veikiantis kaip biudžetinė įstaiga, turintis savo antspaudą ir sąskaitą banke.

4. Grupė – neformaliojo švietimo mokykla, kodas 3160.

5. Tipas – lopšelis–darželis, kodas 3164.

6. Lopšelio-darželio buveinė – Liepų g. 11, 33121 Molėtai.

7. Mokymo kalba – lietuvių kalba.

8. Lopšelio-darželio steigėjai - Molėtų rajono savivaldybės taryba, kodas 188670649, Vilniaus g. 44, 33140 Molėtai.

9. Mokymo formos – dieninė.

10. Pagrindinė veiklos sritis : švietimas; pagrindinė veiklos rūšis - ikimokyklinis ugdymas, kodas 80.10.10.

11. Kitos veiklos rūšys: priešmokyklinis ugdymas, vykdant priešmokyklinio ugdymo programą; mokyklų užkandinių, valgyklų ir virtuvių veikla, kodas 55.51.20.

II. LOPŠELIO-DARŽELIO TIKSLAI , UŽDAVINIAI IR FUNKCIJOS

12. Puoselėti visas vaiko galias (intelektualines, emocijų, valios, fizines) lemiančias asmenybės brandą ir socializacijos sėkmę.

13. Skatinti vaiko savarankiškumą, iniciatyvą, kūrybiškumą, atskleisti ir ugdyti įvairius gebėjimus, puoselėti individualybę.

14. Padėti vaikams suvokti bendrasias žmogaus vertybes ir puoselėti jų dorą kaip būtiną demokratinės gyvensenos pagrindą.

15. Užtikrinti ikimokyklinio ir pradinio ugdymo tęstinumą.

16. Formuoti ugdymo turinį, atliepiantį pagrindines regiono švietimo nuostatas, individualius Lopšelio-darželio tikslus ir vaikų bei jų tėvų (globėjų, rūpintojų) poreikius.

17. Sudaryti higienines, materialines, pedagogines, psichologines sąlygas, laiduojančias psichinį, fizinį vaiko saugumą ir asmenybės brandą.

18. Įvairiomis formomis organizuoti specialiųjų poreikių vaikų ugdymą, pripažįstant jų gebėjimus ir potencines galias ir teikia specialiąją pedagoginę pagalbą.

19. Sudaro vaikui palankias sąlygas perimti tautos kultūros pagrindus.

III. VAIKŲ PRIĖMIMAS Į LOPŠELĮ-DARŽELĮ,

GRUPIŲ KOMPLEKTAVIMAS

20. Vaikai į Lopšelį-darželį priimami Molėtų rajono savivaldybės tarybos nustatyta tvarka.

21. Vaikai priimami tėvams (globėjams, rūpintojams) pateikus prašymą, vaiko sveikatos būklės pažymėjimą ir pasirašius sutartį su Lopšelio-darželio direktorium.

22. Į Lopšelį-darželį vaikai priimami nedidinant nustatyto grupių skaičiaus.

23. Vaikų grupės formuojamos iš to paties arba įvairaus amžiaus vaikų, kasmet iki rugsėjo 1 dienos. Lopšelio grupėje maksimalus vaikų skaičius - 15, darželio grupėje – 20 vaikų.

24. Priimant vaikus į Lopšelį-darželį prioritetai teikiami vaikams iš nepilnų šeimų, mokinių ir studentų, besimokančių dieniniuose skyriuose, socialiai remtinų šeimų vaikams ir šeimoms, kuriuose yra 3 ir daugiau vaikų, arba vienas iš tėvų (globėjų, rūpintojų) yra pirmos grupės invalidas.

25. Specialiųjų poreikių vaikai į bendros paskirties grupes priimami pateikus pedagoginės-

psichologinės tarnybos išvadą apie vaiko raidos sutrikimą.

26. Nežymiai protiškai atsilikę, silpnaregiai (regėjimo aštrumas su akiniais iki 40 %), neprigirdintys vaikai, turintys vidutinių ir žymų kalbos neišsivystymą (motorinė alalija, sensorinė alalija, dizartrija, anortrija), sutrikdytą kalbos vystymąsi (afazija, disfazija) į bendrosios paskirties grupę įtraukiami taikant koeficientą 2, aklieji, kurtieji vaikai, turintys kompleksinių raidos sutrikimų – taikant koeficientą 3.

IV. BENDRUOMENĖS NARIŲ TEISĖS, PAREIGOS IR ATSAKOMYBĖ

27. Vaikai turi teisę:

27.1. Ugdytis sveikoje ir saugioje aplinkoje.

27.2. Turėti higienos reikalavimus atitinkančią vietą veiklai.

27.3. Į tinkamą mitybą ir higieną.

27.4. Į poilsį ir laisvalaikį, atitinkantį jų amžių, sveikatą bei poreikius.

27.5. Bręsti doroviškai, ugdytis bendravimo kultūrą.

27.6. Skleisti savo gebėjimus ir talentus.

27.7. Ugdyti savo kalbą, perimti tautos kultūrą, papročius ir tradicijas.

28. Vaikas privalo:

28.1.Gerbti auklėtojus ir kitus Lopšelio-darželio bendruomenės narius.

29. Tėvai (globėjai, rūpintojai) turi teisę:

29.1. Ugdyti savo vaikus gimtąja kalba.

29.2. Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo nustatyta tvarka savo vaikams parinkti valstybinę, savivaldybės ar nevalstybinę mokyklinę ugdymo įstaigą.

29.3. Prašyti sudaryti sąlygas vaikų papildomajam ugdymui Lopšelyje-darželyje.

29.4. Dalyvauti Lopšelio-darželio savivaldos institucijų veikloje, vaikų ugdymo ir ugdymosi procese, gauti informaciją apie vaiko ugdymo sąlygas ir rezultatus.

30. Tėvai (globėjai, rūpintojai) privalo:

30.1. Sudaryti reikiamas sąlygas vaiko fizinei, protinei, dvasinei, dorovinei, socialinei brandai.

30. 2. Apsaugoti vaiką nuo smurto, prievartos ir išnaudojimo.

30.3. Bendrauti su Lopšelio-darželio darbuotojais, sprendžiant vaiko ugdymo ir globos klausimus.

30.4. Apie vaiko ligą pranešti grupės auklėtojai pirmą ligos dieną.

30.5. Už vaiko išlaikymą Lopšelyje-darželyje mokestį sumokėti už praėjusį mėnesį iki kiekvieno mėnesio 20 dienos.

31. Mokytojai turi teisę:

31.1 Laisvai rinktis pedagoginės veiklos formas ir metodus, atitinkančius reformuotos mokyklos ugdymo nuostatas.

31.2. Tobulinti savo kvalifikaciją, persikvalifikuoti, atestuotis ir gauti kvalifikacinę kategoriją atitinkantį atlyginimą.

31.3. Rengti individualias ugdymo programas.

31.4. Burtis į visuomenes ir profesines organizacijas, savišvietos, kultūrines grupes, dalykines ir metodines sekcijas, būrelius ar susivienijimus.

31.5. Nustatyta tvarka gauti mokamas atostogas mokymo priemonėms rengti ir kvalifikacijai tobulinti.

31.6. Atostogauti įstatymų nustatyta tvarka ir naudotis Vyriausybės numatytomis lengvatomis.

31.7. Teikti siūlymus dėl Lopšelio-darželio vadovų vadybinės ir kolegų pedagoginės veiklos tobulinimo.

31.8. Dalyvauti įstaigos savivaldoje.

32. Mokytojai privalo:

32.1. Tobulinti ugdymo turinį ir jo kaitą atitinkančias pedagoginės veiklos formas ir metodus.

32.2. Pasirengti ugdomajai veiklai, kitiems renginiams ir turiningai juos organizuoti.

32.3. Ugdyti vaikų vertybines nuostatas, lavinti gebėjimą jomis vadovautis.

32.4. Rūpintis ugdytinių sveikata ir jų sauga.

32.5. Suteikti vaikui reikiamą pagalbą pastebėjus jo atžvilgiu smurto, prievartos, seksualinio ar kitokio pobūdžio išnaudojimo apraiškas, pranešti apie tai įstaigos vadovybei ir Vaikų teisių apsaugos tarnybai.

32.6. Padėti vaikams tenkinti jų saviraiškos bei saviugdos poreikius, plėtoti kultūrinius interesus, formuoti saugos veikloje bei buityje įgūdžius.

32.7. Gebėti analizuoti savo pedagoginę veiklą, nuolat ją tobulinti, atsižvelgiant į kolegų, tėvų (globėjų, rūpintojų) savivaldos institucijų pateiktus siūlymus ar pastabas bei naujausius pedagogikos, psichologijos pasiekimus.

32.8. Bendradarbiauti su kolegomis abipusiu susitarimu, stebėti vienas kito organizuojamą vaikų veiklą.

32.9. Tobulinti dalykines, pedagogines, plėsti kultūrinį akiratį, pasirengti darbui su specialiųjų poreikių vaikais, tobulinti kvalifikaciją ir nustatyta tvarka atestuotis.

32.10. Bendradarbiauti su Lopšelio-darželio savivaldos institucijomis.

32.11. Tvarkyti savo pedagoginės veiklos dokumentus.

33. Grupės auklėtojas privalo:

33.1. Kurti visapusišką asmenybės vystymąsi stimuliuojančią grupės aplinką, kūrybiškai dalyvauti ugdomajame procese.

33.2 Rūpintis ugdytinių sveikata, tirti jų polinkius, interesus, imtis visų reikiamų priemonių padėti vaikui, patyrusiam smurtą, prievartą, seksualinį ar kitokio pobūdžio išnaudojimą.

33.3. Domėtis vaikų veiklos ir poilsio režimu, informuoti tėvus (globėjus, rūpintojus) apie vaiko ugdymąsi.

33.4. Pritaikyti specialiųjų poreikių vaikams ugdymo metodus, parinkti tinkamas ugdymo priemones.

33.5. Ugdyti vaikų vertybines nuostatas, pilietiškumą, demokratiškumą, puoselėti dorovę, sveiką gyvenseną.

33.6. Bendrauti su kiekvienu vaiku ir jo šeima, burti grupėje dirbančius pedagogus ir kitus darbuotojus (logopedus, muzikos vadovus ir kt.) vaikų ugdymui tobulinti.

33.7. Vykdyti tikslią lankomumo apskaitą ir palaikyti glaudžius ryšius su Lopšelio-darželio administracija.

34. Lopšelio-darželio muzikos vadovo, logopedo ir kitų ugdymo funkcijas vykdančių darbuotojų teises, pareigas bei darbo turinį reglamentuoja profesinės veiklos, Lopšelio-darželio nuostatai ir pareigybinės instrukcijos.

V. SAVIVALDA

35. Lopšelio-darželio taryba – aukščiausia savivaldos institucija, telkianti auklėtinių tėvus (globėjus, rūpintojus), mokytojus, visuomenės atstovus, rėmėjus svarbiausiems įstaigos veiklos uždaviniams spręsti.

35.1. Lopšelio-darželio tarybos pirmininką renka tarybos nariai. Lopšelio-darželio direktorius negali būti tarybos pirmininku.

35.2. Tėvų atstovus į Lopšelio-darželio tarybą siūlo grupių tėvų susirinkimai, mokytojus – mokytojų taryba.

35.3. Taryboje tėvai ir mokytojai atstovauja lygiomis dalimis (3+3).

35.3. Posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja 2/3 visų jos narių. Nutarimai priimami dalyvaujančiųjų balsų dauguma.

35.4. Lopšelio-darželio tarybos nariai už savo veiklą juos rinkusiems bendruomenės nariams atsiskaito kartą per metus visuotiniame susirinkime.

35.5. Lopšelio-darželio tarybos nuostatus tvirtina Lopšelio-darželio direktorius.

35.6. Lopšelio–darželio tarybos posėdžius gali kviesti Lopšelio–darželio direktorius arba tarybos pirmininkas.

35.7. Į Lopšelio–darželio tarybos posėdį gali būti kviečiami Lopšelio–darželio bendruomenės atstovai ir kitos suinteresuotos pusės.

36. Lopšelio-darželio taryba:

36.1. Numato Lopšelio-darželio veiklos perspektyvas, apruoboja Lopšelio-darželio ir saugos darbe nuostatus, vidaus darbo tvarkos taisykles, ugdymo organizavimo tvarką.

36.2. Inicijuoja šeimos ir Lopšelio-darželio bendradarbiavimą.

36.3. Svarsto Lopšelio-darželio pajamų ir išlaidų sąmatą, planuoja ir kontroliuoja jų paskirstymą, prižiūri Lopšelio-darželio ūkinę - finansinę veiklą.

36.4. Svarsto Lopšelio-darželio struktūros pakeitimo klausimus.

36.5. Teikia siūlymus dėl Lopšelio-darželio darbo tobulinimo, saugių darbo, vaiko ugdymo ir globos sąlygų sudarymo, talkina formuojant Lopšelio-darželio materialinius ir intelektinius išteklius.

36.6. Gali sustabdyti kitų savivaldos institucijų sprendimų įgyvendinimą, kol jų teisingumą bei teisėtumą ištirs kompetetingos institucijos.

37. Mokytojų taryba – nuolat veikianti ugdymo įstaigos savivaldos institucija. Ją sudaro Lopšelio-darželio vadovybė, visi įstaigoje dirbantys mokytojai, kiti ugdymą organizuojantys darbuotojai. Ikimokyklinėse ugdymo įstaigose mokytojų tarybos sudaromos direktoriaus įsakymu, jei jose yra daugiau nei 3 mokytojai.

37.1. Mokytojų tarybai vadovauja Lopšelio-darželio direktorius.

37.2. Mokytojų tarybos posėdžiai šaukiami ne rečiau kaip vieną kartą per pusmetį. Į posėdžius gali būti kviečiami ir kitų įstaigos savivaldos institucijų atstovai. Prireikus gali būti kviečiamas neeilinis mokytojų tarybos posėdis. Posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja 2/3 tuo metu dirbančių tarybos narių.

37.3. Mokytojų tarybos nutarimai priimami dalyvaujančiųjų balsų dauguma.

38. Mokytojų taryba:

38. 1. Aptaria praktinius Lopšelio-darželio ugdymo reformos įgyvendinimo klausimus.

38.2. Analizuoja ugdymo procesą ir numato šio proceso tobulinimo būdus.

38.3. Analizuoja Lopšelio-darželio veiklos ir ugdymo programų realizavimą.

38.4. Aprobuoja ugdymo turinio dalį, atitinkančią įstaigos veiklos kryptį ir regiono švietimo nuostatas.

38.5. Kartu su Lopšelio-darželio logopede, diet. sesele sprendžia vaikų sveikatos, saugios veiklos, korekcijos, poilsio ir mitybos klausimus.

39. Lopšelyje-darželyje gali steigtis ir kitos savivaldos institucijos.

40. Savivaldos institucijų norminio pobūdžio nutarimai įteisinami Lopšelio-darželio direktoriaus įsakymu.

VI. VALDYMAS

41. Lopšeliui-darželiui vadovauja direktorius.

41.1. Direktorius:

41.2. Telkia Lopšelio-darželio bendruomenę valstybinei švietimo politikai įgyvendinti, veiklos programjai vykdyti.

41.3. Aiškina Lopšelio-darželio bendruomenės nariams valstybinę bei regioninę švietimo politiką, numato visuomenės poreikius atliepiančius Lopšelio-darželio veiklos tikslus, inicijuoja veiklos programų ir projektų rengimą, organizuoja jų vykdymą.

41.4. Suderinusi su pedagogine – psichologine taryba, sudaro specialiojo ugdymo komisiją.

41.5. Kartu su Lopšelio-darželio bendruomene numato veiklos sritis, rengia veiklos programą, nuostatus, vidaus darbo tvarkos taisykles ir teikia aprobuoti Lopšelio-darželio tarybai.

41.6. Puoselėja demokratinius Lopšelio-darželio bendruomenės narių santykius.

41.7. Rūpinasi mokytojų profesinės kvalifikacijos kėlimu, sudaro sąlygas ir skatina juos atestuotis.

41.8. Bendradarbiauja su vaikų tėvais (globėjais, rūpintojais), Vaiko teisių apsaugos tarnyba, įstaigos rėmėjais, visuomene. Kuria ugdymui palankią sociokultūrinę aplinką ir įstaigos modelį.

41.9. Rūpinasi Lopšelio-darželio intelektualiniais, materialiniais ir finansiniais ištekliais, racionaliu jų panaudojimu.

41.10. Sudaro metinę Lopšelio-darželio pajamų ir išlaidų sąmatą ir teikia ją Lopšelio-darželio tarybai aprobuoti.

41.11. Skatina bei skiria drausmines nuobaudas darbuotojams.

41.12. Atsako už demokratinį Lopšelio-darželio valdymą ir Pedagogų etikos normų laikymąsi. Užtikrina bendradarbiavimu pagrįstus santykius, skaidriai priimamus sprendimus, bendruomenės narių informavimą, pedagoginio ir aptarnaujančiojo personalo profesinį tobulėjimą, saugią, užkertančią kelią bet kokioms smurto, prievartos apraiškoms bei žalingiems įpročiams aplinką.

41.13. Analizuoja Lopšelio-darželio veiklos ir valdymo išteklių būklę, inicijuoja Lopšelio-darželio vidinio audito vykdymą ir atsako už Lopšelio-darželio veiklos rezultatus.

42. Ūkvedys:

42.1. Atsako už Lopšelio-darželio ūkinę veiklą, pastatų, įrengimų, ugdymo priemonių ir inventoriaus įsigijimo apskaitą ir apsaugą.

42.2. Rūpinasi sanitarijos ir higienos priemonių įsigijimu, švara, tvarka patalpose, priešgaisrine apsauga, saugos taisyklių ir norminių aktų vykdymu, aptarnaujančio personalo darbo organizavimu.

42.3. Organizuoja patalpų remontą, kontroliuoja jo eigą.

42.4. Rūpinasi apšvietimo, apšildymo, ventiliacijos, vandentiekio, kanalizacijos ir kitų inžinierinių sistemų tvarkingumu. Kontroliuoja jų techninį stovį.

42.5. Tvarkyti materialinių vertybių apskaitą. Nustatyta tvarka rengti ir teikti prekines - pinigines ir kitokias ataskaitas apie jų kitimą bei likučius.

42.6. Nuolat tikrinti, kad medžiagų, prekių, inventoriaus likučiai atitiktų nurodytiems buhalterijos dokumentuose.

42.7. Dalyvauti inventorizacijose, patikrinimuose ir revizijose.

42.8. Organizuoti įstaigos patalpų apsaugą ir turėti visus atsarginius raktus nuo jų.

42.9. Organizuoti įstaigos gerbūvio įrengimą, apželdinimo, reklamos, šventinio apipavidalinimo darbus bei vėliavos iškėlimą valstybinių švenčių dienomis.

VII. PRIĖMIMAS Į DARBĄ IR DARBO APMOKĖJIMAS

43. Lopšelio–darželio direktorių skiria Molėtų rajono savivaldybės taryba, vadovaudamasi Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

44. Lopšelio-darželio direktorius įstatymų nustatyta tvarka priima į darbą ir atleidžia iš jo pedagoginį ir kitą personalą.

45. Darbo apmokėjimo tvarką nustato Lietuvos Respublikos įstatymai, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimai, Švietimo ir mokslo ministerijos norminiai aktai.

VIII. ATESTACIJA. KVALIFIKACIJOS TOBULINIMAS

46. Lopšelio–darželio direktorius ir pedagogai atestuojami Švietimo ir mokslo ministerijos nustatyta tvarka.

47. Lopšelio–darželio direktorius ir mokytojai tobulina kvalifikaciją Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka, pagal Lopšelio–darželio parengtą tobulinimo programą.

IX. LOPŠELIO-DARŽELIO RYŠIAI

48. Lopšelis-darželis bendradarbiauja su jo veiklai įtakos turinčiais juridiniais ir finansiniais asmenimis (sveikatos, kultūros, sporto, mokslo, švietimo, teisėsaugos, vaikų teisių apsaugos institucijomis ir kt.)

49. Lopšelis–darželis dalyvauja programose ir projektuose, organizuoja bendrus renginius su kitais lopšeliais–darželiais, vietos bendruomenėmis ir kt.

X. LOPŠELIO-DARŽELIO VEIKLOS PRIEŽIŪRA

50. Lopšelis–darželis švietimo stebėseną vykdo pagal Švietimo ir mokslo ministro patvirtintus švietimo stebėsenos rodiklius ir jo nustatytą tvarką.

51. Vidaus audito vykdymą inicijuoja Lopšelio–darželio direktorius.

52. Lopšelio-darželio veiklos priežiūrą pagal Švietimo ir mokslo ministro patvirtintus mokyklos veiklos priežiūros nuostatus ir nustatytą mokyklos vadybinės ir pedagoginės veiklos išorinio audito metodiką vykdo Molėtų rajono savivaldybės administracijos Kultūros ir švietimo skyrius.

53. Valstybinę Lopšelio-darželio veiklos priežiūrą vykdo Švietimo ir mokslo ministerijos bei Utenos apskrities viršininko administracijos valstybinės švietimo priežiūros skyriai (tarnybos) pagal patvirtintus Valstybinės švietimo priežiūros nuostatus.

54. Lopšelio-darželio finansinės veiklos kontrolę vykdo Valstybės kontrolės įgaliotos institucijos, Molėtų rajono savivaldybės taryba.

XI. TURTAS, LĖŠŲ ŠALTINIAI IR JŲ NAUDOJIMAS

55. Lopšelis-darželis patikėjimo teise valdo, naudojasi ir įstatymų nustatyta tvarka disponuoja paskirta žeme, pastatais, finansiniais ištekliais, inventoriumi bei mokymo priemonėmis.

56. Lopšelis-darželis finansuojamas iš Molėtų rajono savivaldybės biudžeto pagal Molėtų rajono savivaldybės tarybos tiems metams patvirtintus asignavimus ir ir asignavimų valdytojų sudarytas ir patvirtintas išlaidų sąmatas. Švietimo programoms finansuoti taikomas lėšų skyrimo vienam mokiniui principas.

57. Išlaidų sąmatą sudaro asignavimų valdytojas, neviršydamas bendrųjų asignavimų darbo užmokesčiui ir turtui įsigyti.

58. Lopšelis-darželis organizuoja iš biudžeto finansuojamų programų rengimą ir vykdymą, neviršijant šioms programoms patvirtintų bendrųjų asignavimų, iš jų – darbo užmokesčiui ir turtui įsigyti sumų.

59. Lopšelis-darželis užtikrina programų vykdymo ir paskirtų asignavimų naudojimo teisėtumą, ekonomiškumą, efektyvumą ir rezultatyvumą.

60. Lopšelis-darželis gali gauti paramą ir labdarą iš užsienio valstybių, organizacijų, piliečių bei turėti pajamų už teikiamas atlygintinas paslaugas.

61. Pajamos už teikiamas atlygintinas paslaugas naudojamos Molėtų rajono savivaldybės tarybos nustatyta tvarka. Mokykla buhalterinę apskaitą organizuoja ir atskaitomybę tvarko savarankiškai Lietuvos respublikos Finansų ministerijos ir Lopšelio-darželio direktoriaus nustatyta tvarka.

62. Lopšelis-darželis turi paramos gavėjo statusą.

XII. NUOSTATŲ TVIRTINIMAS, KEITIMAS IR PAPILDYMAS

63. Lopšelio–darželio nuostatus, naują nuostatų redakciją arba pataisas tvirtina Molėtų rajono savivaldybės taryba, Lopšelio–darželio tarybai pritarus.

64. Lopšelio–darželio nuostatai keičiami ir papildomi, pasikeitus bendriesiems nuostatams arba Lopšelio–darželio direktoriaus ar Lopšelio–darželio tarybos iniciatyva.

XIII. DOKUMENTŲ VALDYMAS IR SAUGOJIMAS

65. Mokyklos dokumentų saugojimą ir valdymą reglamentuoja Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymas, Raštvedybos taisyklės, Dokumentų rengimo ir įforminimo taisyklės, Lopšelio-darželio raštvedybos organizavimo tvarka.

XIV. LOPŠELIO-DARŽELIO REGISTRAVIMAS

66. Lopšelis–darželis registruojamas, perregistruojamas ir išregistruojamas Juridinių asmenų registre Civilinio kodekso ir Juridinių asmenų registro nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės, nustatyta tvarka.

XV. LOPŠELIO-DARŽELIO PABAIGA IR PERTVARKYMAS

67. Lopšelis-darželis reorganizuojamas ir likviduojamas ir pertvarkomas vadovaujantis Civiliniu kodeksu, Švietimo įstatymu ir Lietuvos Respublikos įstatymais.

 

Molėtų „Saulutės“ vaikų Gražina Pelakauskienė

lopšelio–darželio direktorė

SUDERINTA
Lopšelio-darželio tarybos
2005-01-31 posėdžio
protokoliniu nutarimu
(protokolas Nr. 2 – 2.1.)



Jūsų komentaras
Įveskite patvirtinimo kodą, kurį matote paveikslėlyje
AntiSpam
komentarų nėra

© Molėtų rajono savivaldybė. Visos teisės saugomos. Sprendimas: Idamas. Naudojama Smart Web sistema.