B6_0386 Dėl būsto pritaikymo komisijos | ||
MOLĖTŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUSĮSAKYMASDĖL BŪSTO PRITAIKYMO NEĮGALIESIEMS KOMISIJOS SUDARYMO IR NUOSTATŲ PATVIRTINIMO
|
Administracijos direktorius | Vaclovas Seniūnas |
PATVIRTINTA
Molėtų rajono savivaldybės administracijos direktoriaus
2012 m. balandžio 24 d. įsakymu Nr. B6-386
BŪSTO PRITAIKYMO NEĮGALIESIEMS KOMISIJOS NUOSTATAI
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Būsto pritaikymo neįgaliesiems komisija (toliau – komisija) sudaroma Nacionalinės neįgaliųjų socialinės integracijos 2010-2012 metų programos įgyvendinimo priemonių plano, patvirtinto socialinės apsaugos ir darbo ministro 2010 m. gegužės 17 d. įsakymu Nr. A1-194 (Žin., 2010, Nr. 58-2854; 2011, Nr. 42-1995), 3.5 priemonės įgyvendinimo laikotarpiui – iki 2012 m. gruodžio 31 d.
2. Būsto pritaikymo neįgaliesiems komisijos nuostatai (toliau – nuostatai) taikomi komisijos veiklos laikotarpiu.
3. Komisija savo veikloje vadovaujasi šiais nuostatais, Socialinės apsaugos ir darbo ministro patvirtintu Būsto pritaikymo neįgaliesiems finansavimo tvarkos aprašu bei kitais susijusiais įstatymais bei norminiais teisės aktais ir Būsto pritaikymo neįgaliesiems komisijos pavyzdiniais nuostatais.
4. Komisija yra atsakinga ir atskaitinga administracijos direktoriui.
5. Komisija, priimdama sprendimus, laikosi skaidrumo, nešališkumo, teisingumo, sąžiningumo ir protingumo principų.
II. KOMISIJOS FUNKCIJOS IR UŽDAVINIAI
6. Komisijos paskirtis – padėti Molėtų rajono savivaldybės (toliau – savivaldybės) administracijai organizuoti būsto pritaikymą asmenims su negalia. Veikdama pagal savo paskirtį, komisija atlieka šias funkcijas:
6.1. įvertina būsto ir gyvenamosios aplinkos pritaikymo neįgaliesiems poreikį;
6.2. sprendžia dėl būsto ir gyvenamosios aplinkos pritaikymo poreikio tenkinimo ir teikia rekomendacijas savivaldybės administracijai dėl būsto ir gyvenamosios aplinkos pritaikymo finansavimo, sudaro einamaisiais metais siūlomų pritaikyti būstų sąrašą;
6.3. siūlo savivaldybės administracijai dengti dalį būsto pritaikymo išlaidų, kurios susidaro, kai mokestinė būsto vertė yra mažesnė už būsto pritaikymo darbų išlaidų sąmatoje numatytas išlaidas;
6.4. sprendžia dėl valstybės ir savivaldybės biudžeto lėšų paskirstymo būstams pritaikyti teisės aktų nustatyta tvarka, jeigu yra tik viena ar dvi būsto pritaikymo eilės;
6.5. sprendžia dėl būsto ir gyvenamosios aplinkos pakartotinio pritaikymo neįgaliesiems nuo 7 iki 24 metų tikslingumo;
6.6. nagrinėja skundus dėl būsto ir gyvenamosios aplinkos pritaikymo organizavimo ir vykdymo;
6.7. dalyvauja priimant perduodamus neįgaliesiems pritaikytus būstus ir gyvenamąją aplinką.
7. Vykdydama jai pavestas funkcijas, komisija atlieka šias užduotis:
7.1. pagal kompetenciją nagrinėja prašymus pritaikyti būstą bei kitus prie šio prašymo pridedamus savivaldybės administracijos pateiktus dokumentus;
7.2. dalyvauja priimant perduodamą pritaikytą būstą ir gyvenamąją aplinką.
III. KOMISIJOS NARIŲ TEISĖS IR ATSAKOMYBĖ
8. Komisijos nariai turi teisę:
8.1. gauti informaciją apie komisijos posėdžius bei kitą su komisijos veikla susijusią reikalingą informaciją;
8.2. teikti pastabas ir pasiūlymus dėl komisijos posėdžių darbotvarkės;
8.3. likus ne mažiau kaip 5 darbo dienoms iki komisijos posėdžio ir posėdžio metu susipažinti su svarstyti pateiktais prašymais pritaikyti būstą ir visais kitais komisijai pateiktais dokumentais;
8.4. pateikti savo pastabas ir pasiūlymus dėl svarstomų prašymų bei komisijos sprendimų, prireikus ir savo atskirą nuomonę komisijos posėdžio protokole;
8.5. teikti pastabas dėl komisijos posėdžių protokolų bei sprendimų projektų.
IV. KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS
9. Pagrindinė komisijos darbo formos yra:
9.1. posėdžiai;
9.2. būsto apžiūros priimant perduodamą pritaikytą būstą ir gyvenamąją aplinką.
10. Komisijai vadovauja ir jos darbą organizuoja komisijos pirmininkas:
10.1. šaukia komisijos posėdžius ir jiems pirmininkauja;
10.2. kviečia komisijos narius dalyvauti priimant perduodamą pritaikytą būstą ir vadovauja komisijai apžiūroje;
11. Komisijos pirmininkui neesant, jo teises ir pareigas vykdo pavaduotojas.
12. Komisijos paskirtas komisijos sekretorius:
12.1. rengia posėdžių darbotvarkę ir kartu su posėdžio medžiaga pateikia komisijos pirmininkui tvirtinti;
12.2. komisijos pirmininkui patvirtinus posėdžio datą, laiką, vietą ir darbotvarkę apie tai raštu arba elektroniniu paštu informuoja komisijos narius;
12.3. renka ir apibendrina gautą informaciją, kurios reikia komisijos sprendimams priimti;
12.4. rengia posėdžio protokolo projektą, elektroniniu paštu arba raštu derina su posėdyje dalyvavusiais komisijos nariais;
12.5. atsako už komisijos dokumentų tvarkymą, saugo komisijai pateiktus dokumentus ir komisijos posėdžio protokolų originalus per visą komisijos veiklos laikotarpį. Komisijai sustabdžius veiklą, su jos veikla susijusius dokumentus perduoda Savivaldybės administracijai.
12.6. pateikia kitą reikalingą su svarstomais prašymais pritaikyti būstą susijusią informaciją;
12.7. prireikus komisijos narių prašymu pateikia Savivaldybės administracijos susirašinėjimo su pareiškėjais dokumentų kopijas posėdžio metu;
12.8. perduoda savivaldybės administracijai komisijos posėdžio sprendimus ir nagrinėtus dokumentus;
12.9. vykdo kitus komisijos pirmininko pavedimus.
13. Komisijos posėdis yra teisėtas, jeigu jame dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai komisijos narių, kurių vienas – neįgaliųjų asociacijos deleguotas atstovas.
14. Komisijos nariai privalo užtikrinti pareiškėjų pateiktų dokumentų konfidencialumą ir naudoti juos tik sprendimams priimti.
V. KOMISIJOS SPRENDIMAI
15. Komisijos sprendimai priimami bendruoju susitarimu arba, jei jo negalima pasiekti, komisijos pirmininkui ir nariams balsuojant. Balsuojant komisijos nariai turi po vieną balsą. Balsuojama „už“ arba „prieš“. Sprendimas laikomas priimtu, jei už jį balsavo paprastoji komisijos narių dauguma. Jeigu balsai „už“ ir „prieš“ pasiskirsto po lygiai, lemiamas balsas yra komisijos pirmininko balsas. Jeigu svarstant projektus kuris nors komisijos narys nesutinka su daugumos sprendimu, jis gali pateikti komisijos pirmininkui savo atskirą nuomonę. Ši nuomonė turi būti įrašyta į komisijos protokolą.
VI. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
16. Komisijos posėdžio darbo organizavimo procedūrinius klausimus, nenumatytus šiuose komisijos nuostatuose, sprendžia komisijos pirmininkas.
17. Kiekvienas komisijos narys už savo veiklą atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
18. Komisijos veiklos dokumentai (posėdžių protokolai, susirašinėjimo dokumentai, kiti dokumentai) saugomi savivaldybės administracijos nustatyta tvarka, nepažeidžiant Lietuvos Respublikos archyvų įstatymo (Žin., 1995, Nr. 107-2389; Žin., 2004, Nr. 57-1982) nuostatų.