MOLĖTŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMO PROJEKTAS
DĖL MOLĖTŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS MOKINIŲ PRIĖMIMO Į BENDROJO UGDYMO MOKYKLAS IR KIJĖLIŲ SPECIALŲJĮ UGDYMO CENTRĄ TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO 2012 m. lapkričio d. Nr. Molėtai
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55-1049; 2008, Nr. 113-4290) 16 straipsnio 4 punktu, 18 straipsnio 1 punktu, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo (Žin., 2011, Nr. 38-1804) 29 straipsnio 2 dalimi, Priėmimo į valstybinę ir savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklą, profesinio mokymo įstaigą bendrųjų kriterijų sąrašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2004 m. birželio 25 d. įsakymu Nr. ISAK-1019 (Žin., 2011, Nr. 96-4533) 2 punktu,
Molėtų rajono savivaldybės taryba n u s p r e d ž i a:
1. Patvirtinti Molėtų rajono savivaldybės mokinių priėmimo į bendrojo ugdymo mokyklas ir Kijėlių specialiojo ugdymo centrą tvarkos aprašą (pridedama).
2. Pripažinti netekusiu galios Molėtų rajono savivaldybės tarybos 2012 m. kovo 29 d. sprendimą Nr. B1-53 „Dėl Molėtų rajono savivaldybės mokinių priėmimo į bendrojo ugdymo mokyklas ir Kijėlių specialiojo ugdymo centrą tvarkos aprašo patvirtinimo“, nuo 1 punkte patvirtinto Molėtų rajono savivaldybės mokinių priėmimo į bendrojo ugdymo mokyklas ir Kijėlių specialiojo ugdymo centrą tvarkos aprašo įsigaliojimo dienos.
Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
Parengė Kultūros ir švietimo skyriaus vyr. specialistas Arvydas Jurkšaitis
Pastabas ir pasiūlymus teikti el.p. a.jurksaitis@moletai.lt iki 2012-11-07.
PATVIRTINTA Molėtų rajono savivaldybės tarybos 2012 m. lapkričio d. sprendimu Nr. B1-
MOLĖTŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS MOKINIŲ PRIĖMIMO Į BENDROJO UGDYMO MOKYKLAS IR KIJĖLIŲ SPECIALŲJĮ UGDYMO CENTRĄ TVARKOS APRAŠAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Priėmimo į Molėtų rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybės) bendrojo ugdymo mokyklas ir Kijėlių specialųjį ugdymo centrą tvarkos apraše (toliau – Aprašas) nurodoma: mokyklų programos, į kurias vykdomas asmenų priėmimas, priėmimo kriterijai, dokumentai (prašymai, mokymosi pasiekimų įteisinimo dokumentas ir kiti šiame sąraše nurodyti dokumentai), kuriuos turi pateikti į mokyklą priimami asmenys, prašymų ir kitų dokumentų priėmimo vieta, pradžia, pabaiga, prašymų registravimo, asmenų priėmimo per mokslo metus tvarka.
2. Aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo įstatymu (Žin., 1991, Nr.23-593; 2011, Nr. 38-1804), Mokyklų, vykdančių formaliojo švietimo programas, tinklo kūrimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės2011 m. birželio 29 d. nutarimu Nr. 768 (Žin., 2011, Nr.79-3869), Priėmimo į valstybinę ir savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklą, profesinio mokymo įstaigą bendrųjų kriterijų sąrašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro2011 m. liepos 20 d. įsakymu Nr. V-1369 (Žin., 2011, Nr. 96- 4533), Nuosekliojo mokymosi pagal bendrojo lavinimo programas tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro2005 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. ISAK-556 (Žin., 2005, Nr. 46-1526), Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymo organizavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro2011 m. rugsėjo 30 d. įsakymu Nr. V-1795 (Žin., 2011, Nr. 122-5771).
3. Savivaldybės taryba kiekvienais kalendoriniais metais iki kovo 31 d. bendrojo ugdymo mokykloms nustato priėmimo laiką, klasių skaičių ir mokinių skaičiaus vidurkį klasėse pagal vykdomas bendrojo ugdymo programas, priešmokyklinio ugdymo grupių ir vaikų skaičiaus vidurkį grupėse kitiems mokslo metams. Iki rugsėjo 1 d. šiuos skaičius patikslina:
3.1. jei prašymų mokytis bendrojo ugdymo mokykloje skaičius yra didesnis nei buvo nustatytas mokinių ir klasių skaičius, sudaromų klasių skaičius mokykloje didinamas, atitinkamai mažinant klasių skaičių kitose mokyklose;
3.2. jei mokykla nesurenka nustatyto mokinių skaičiaus ir nesudaro patvirtinto klasių skaičiaus, klasių skaičius mažinamas.
Kijėlių specialiojo ugdymo centrui, ugdančiam specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius mokinius, klasių skaičius pagal poreikį gali būti tikslinamas keletą kartų per mokslo metus.
5. Šiame apraše vartojamos sąvokos:
5.1. bendrasis ugdymas – ugdymas pagal pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas;
5.2. pradinio ugdymo programa – ketverių metų ugdymo programa, vykdoma 1-4 klasėse;
5.3. pagrindinio ugdymo programa – šešerių metų (5-10 klasės) ugdymo programa, kurios pirmoji dalis apima ketverių metų pagrindinio ugdymo tarpsnį (5-8 klasės), antroji dalis – dvejų metų ugdymo tarpsnį (9-10 klasės arba gimnazijos I-II klasės);
5.4. vidurinio ugdymo programa – dvejų metų (11-12 klasės arba gimnazijos III-IV klasės) ugdymo programa;
5.5. pradinio ugdymo individualizuota programa, pagrindinio ugdymo individualizuota programa ir socialinių įgūdžių ugdymo programa – mokinių, dėl įgimtų ar įgytų sutrikimų turinčių didelių ar labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymo programos.
6. Aprašas skelbiamas Savivaldybės interneto svetainėje www.moletai.lt ir mokyklų interneto puslapiuose. Mokyklos vadovas atsako už mokyklos bendruomenės supažindinimą su Aprašu.
II. MOKYKLŲ PROGRAMOS, Į KURIAS VYKDOMAS ASMENŲ PRIĖMIMAS
7. Savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų programos, į kurias vykdomas asmenų priėmimas:
7.1. pradinio ugdymo programa;
7.2. pagrindinio ugdymo programa;
7.3. vidurinio ugdymo programa;
7.4. pradinio ugdymo individualizuota programa;
7.5. pagrindinio ugdymo individualizuota programa.
8. Kijėlių specialiojo ugdymo centro programos, į kurias vykdomas asmenų priėmimas:
8.1. pradinio ugdymo individualizuota programa;
8.2. pagrindinio ugdymo individualizuota programa;
8.3. socialinių įgūdžių ugdymo programa.
III. BENDRIEJI MOKINIŲ PRIĖMIMO Į MOKYKLAS, VYKDANČIAS PRADINIO, PAGRINDINIO, VIDURINIO UGDYMO PROGRAMAS, KRITERIJAI
9. Priėmimo mokytis pagal pradinio ugdymo programą, pagrindinio ugdymo programos pirmąją dalį ir pagrindinio ugdymo programos antrąją dalį kriterijai:
9.1. pirmumo teise priimami priešmokyklinio ugdymo grupę toje mokykloje lankę vaikai, mokiniai, toje mokykloje baigę pradinio ugdymo programą ar pagrindinio ugdymo programos pirmąją dalį ir toje mokykloje mokytis pageidaujantys asmenys, gyvenantys mokyklai priskirtoje aptarnavimo teritorijoje;
9.2. į likusias laisvas vietas pirmiausia priimami mokiniai iš kitų Savivaldybės bendrojo ugdymo mokykloms priskirtų aptarnavimo teritorijų;
9.3. iš kitų Savivaldybės mokykloms priskirtų aptarnavimo teritorijų mokytis pirmiausia priimami našlaičiai, vaikai, turintys globėjus, specialiųjų ugdymosi poreikių turintys vaikai, vaikai, kurių broliai ir seserys mokosi toje mokykloje, vaikai, kurių tėvai dirba mokyklos aptarnaujamoje teritorijoje, pagal prašymo pateikimo datą;
9.4. priėmus visus pageidaujančius Savivaldybės teritorijoje gyvenančius vaikus ir esant laisvų vietų, priimami kitų savivaldybių teritorijose gyvenantys mokiniai, pagal prašymo teikimo datą;
9.5. vaikas, kuriam tais kalendoriniais metais sueina 7 metai, priimamas pradėti mokytis pagal pradinio ugdymo programą. Tėvų (globėjų prašymu, vadovaujantis Vaiko brandumo mokytis pagal priešmokyklinio ir pradinio ugdymo programas įvertinimo tvarkos aptašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro2005 m. spalio 29 d. įsakymu Nr. ISA-2173 (Žin., 2005, Nr. 131-4747), gali būti priimamas vienais metais anksčiau.
Vaikas vieno iš tėvų (globėjų) prašymu gali būti priimamas mokytis pagal pradinio ugdymo programos dalį, skirtą antrajai klasei, jeigu mokykla, patikrinusi vaiko pasiekimus, nustato jų atitiktį pirmosios klasės mokiniui mokykloje numatytiems mokymosi pasiekimams.
9.6. jei norinčiųjų yra daugiau nei laisvų mokymosi vietų, pirmiausia priimami asmenys atsižvelgiant į turimus mokymosi pasiekimus ir (ar) mokyklos pateiktų specialiųjų ir bendrųjų gebėjimų užduočių atlikimo rezultatus.
10. Asmuo, turintis specialiųjų ugdymosi poreikių dėl intelekto sutrikimo, baigęs adaptuotą pradinio ugdymo programą, specialiąją pradinio ugdymo programą arba pradinio ugdymo individualizuotą programą, priimamas mokytis pagal pagrindinio ugdymo individualizuotą programą (pagrindinio ugdymo individualizuotos programos pirmąją dalį).
11. Priėmimo mokytis pagal vidurinio ugdymo programą kriterijai:
11.1. pirmumo teise priimami mokiniai iš Savivaldybės teritorijos;
11.2. mokyklą mokytis pagal vidurinio ugdymo programą asmenys renkasi patys;
11.3. priėmus visus pageidaujančius Savivaldybės teritorijoje gyvenančius vaikus, į likusias laisvas vietas priimami ne Savivaldybės teritorijoje gyvenantys mokiniai, pagal prašymo teikimo datą;
11.4. jei norinčiųjų yra daugiau nei laisvų mokymosi vietų, pirmiausia priimami asmenys atsižvelgiant į jų pageidavimą tęsti dalykų, dalykų modulių, kurių buvo pradėję mokytis pagal pagrindinio ugdymo programos antrąją dalį, mokymąsi pagal vidurinio ugdymo programą ir mokymosi pasiekimus (pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo įvertinimus, metinius įvertinimus, atliktus projektinius darbus, mokinio sukauptą darbų aplanką ar kitus mokymosi pasiekimų vertinimus).
12. Asmenys, dėl įgimtų ar įgytų sutrikimų turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, priimami į arčiausiai savo gyvenamosios vietos esančias bendrojo ugdymo mokyklas, vykdančias bendrojo ugdymo programas ir jas pritaikančias šiems mokiniams.
13. Asmenys, dėl įgimtų ar įgytų sutrikimų turintys didelių ar labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių, priimami mokytis į Kijėlių specialiojo ugdymo centrą. Didelių ir labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių turintys mokiniai gali būti ugdomi iki dvidešimt vienerių metų.
14. Lietuvos Respublikos piliečiai ir užsieniečiai, grįžę ar atvykę nuolat ar laikinai gyventi Lietuvos Respublikoje, nemokantys valstybinės kalbos, į bendrojo ugdymo mokyklas priimami vadovaujantis Užsieniečių ir Lietuvos Respublikos piliečių, atvykusių ar grįžusių gyventi ir dirbti Lietuvos Respublikoje, vaikų ir suaugusiųjų ugdymo išlyginamosiose klasėse ir išlyginamosiose mobiliosiose grupėse tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro2005 m. rugsėjo 1 d. įsakymu Nr. ISAK-1800 (Žin., 2005, Nr. 109-3991).
15. Asmuo, baigęs užsienio valstybės, tarptautinės organizacijos pradinio, pagrindinio ugdymo programą ar tam tikrą jos dalį arba vidurinio ugdymo programos dalį (toliau – tarptautinė bendrojo ugdymo programa), priimamas mokytis bendra tvarka. Jo mokymosi laikotarpio pagal tarptautinę bendrojo ugdymo programą rezultatai pripažįstami ir įskaitomi mokykloje.
16. Asmuo, baigęs tarptautinę bendrojo ugdymo programą ir neturintis mokymosi pasiekimų įteisinimo dokumento, priimamas mokytis, kai mokykla nustato jo mokymosi pasiekimų atitiktį mokymosi pasiekimams, numatytiems pradinio, pagrindinio ar vidurinio ugdymo bendrosiose programose.
17. Į Kijėlių specialiojo ugdymo centrą priimami asmenys iki 21 metų dėl įgytų ar įgimtų sutrikimų turintys didelių ar labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių iš Molėtų rajono ir kitų savivaldybių.
VI. PRAŠYMŲ PRIĖMIMO VIETA, TERMINAI, TEIKIAMI DOKUMENTAI, PRAŠYMŲ REGISTRAVIMO TVARKA
18. Prašymus dėl priėmimo į mokyklą registruoja mokyklos direktoriaus įsakymu paskirtas atsakingas asmuo. Vasaros atostogų metu šias pareigas atlieka atsakingą asmenį pavaduojantysis.
19. Prašymai mokyklose priimami einamųjų metų balandžio 1 d. – rugpjūčio 31 d. Prašymų priėmimo laikas: pirmadieniais – ketvirtadieniais nuo 8.00 iki 17.00 val.; penktadieniais nuo 8.00 iki 15.45 val.
20. Asmuo, pageidaujantis mokytis, pateikia šiuos dokumentus:
20.1. prašymą, kurį už vaiką iki 14 metų pateikia vienas iš tėvų (globėjų, rūpintojų). Nuo 14 iki 16 metų - gali ir pats vaikas, turintis vieno iš tėvų (globėjų, rūpintojų) raštišką sutikimą. Prašymai priimami mokyklose einamųjų metų balandžio 1 d. - rugpjūčio 31 d. Prašyme nurodomi tikslūs duomenys apie deklaruotą gyvenamąją vietą, telefono numeris. Neturintys telefono, nurodo kitų asmenų telefono numerį, kuriuo būtų galima susisiekti esant skubiems nenumatytiems atvejams;
20.2. vaiko gimimo liudijimą ir jo kopiją;
20.3. gyvenamosios vietos deklaravimo pažymą;
20.4. nustatytos formos vaikosveikatospatikrinimo pažymą (į pirmą klasę priimamų vaikų tėvai (globėjai, rūpintojai);
20.5. mokymosi pasiekimus liudijantį dokumentą (išskyrus priimamus į pirmą klasę vaikus):
20.5.1. pradinio išsilavinimo pažymėjimą ar kitą įgytą pradinį išsilavinimą liudijantį dokumentą – asmuo, priimamas mokytis pagal pagrindinio ugdymo programą (pagrindinio ugdymo programos pirmąją dalį);
20.5.2. pagrindinio išsilavinimo pažymėjimą ar kitą įgytą pagrindinį išsilavinimą liudijantį dokumentą – asmuo, priimamas mokytis pagal vidurinio ugdymo programą;
20.5.3. pradinio ugdymo pažymėjimą arba pažymą apie mokymosi pasiekimus – asmuo, priimamas mokytis pagal pagrindinio ugdymo individualizuotą programą (pagrindinio ugdymo individualizuotos programos pirmąją dalį), turintis specialiųjų ugdymosi poreikių dėl intelekto sutrikimo, baigęs adaptuotą pradinio ugdymo programą, specialiąją pradinio ugdymo programą arba pradinio ugdymo individualizuotą programą;
21. pedagoginės psichologinės tarnybos išduotą brandumo įvertinimą, jeigu į pirmą klasę mokytis priimamas vaikas, kuriam tais kalendoriniais metais nesueina 7 metai;
22. Į Kijėlių specialiojo ugdymo centrą vaikai ir jaunuoliai priimami tėvams (globėjams, rūpintojams) pateikus:
22.1. prašymą, kuriame nurodomi tikslūs duomenys apie deklaruotą gyvenamąją vietą, telefono numeris. Neturintys telefono, nurodo kitų asmenų telefono numerį, kuriuo būtų galima susisiekti esant skubiems nenumatytiems atvejams;
22.2. vaiko gimimo liudijimą ir jo kopiją;
22.3. gyvenamosios vietos deklaravimo pažymą;
22.4. nustatytos formos vaikosveikatospatikrinimo pažymą;
22.5. specialiuosius poreikius įrodančius dokumentus;
22.6. asmuo, turintis didelių ar labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių dėl intelekto sutrikimo, baigęs adaptuotą pagrindinio ugdymo programą, specialiąją pagrindinio ugdymo programą arba pagrindinio ugdymo individualizuotą programą priimamas mokytis pagal socialinių įgūdžių ugdymo programą, pateikęs pagrindinio ugdymo pasiekimų pažymėjimą arba pažymą apie mokymosi pasiekimus.
23. Vaiko brandumo mokytis pagal pradinio ugdymo programas įvertinimas atliekamas nuo einamųjų metų gegužės 1 d. iki rugpjūčio 10 d. Įvertinimą atlieka Pedagoginės psichologinės tarnybos specialistai, galintys dirbti su vaiko brandumo mokyklai įvertinimo metodika.
24. Asmuo, pageidaujantis pradėti mokytis pagal aukštesnio lygmens ugdymo programą, prie prašymo prideda įgyto išsilavinimo pažymėjimą; pageidaujantis tęsti mokymąsi – mokymosi pasiekimų pažymėjimą arba pažymą apie mokymosi pasiekimus mokykloje, kurioje asmuo mokėsi prieš tai (toliau – ankstesnėje mokykloje). Mokinys, pageidaujantis pradėti mokytis pagal aukštesnio lygmens ugdymo programą toje pačioje mokykloje, mokyklos vadovui teikia tik prašymą (už vaiką iki 14 metų teikia vienas iš tėvų (globėjų), vaikas nuo 14 iki 18 metų – turintis vieno iš tėvų (rūpintojų) raštišką sutikimą) (mokymosi pasiekimų įteisinimo dokumento teikti nereikia).
25. Asmuo, perkeltas į aukštesnę klasę su nepatenkinamais metiniais įvertinimais, priimamas mokytis į tą klasę, į kurią yra perkeltas.
26. Prašymai dėl priėmimo į mokyklas registruojami vieneriems mokslo metams skirtame registre, kuriame privalo būti šios skiltys: eilės numeris; mokinio vardas, pavardė; prašymą rašiusiojo vardas, pavardė (asmenims iki 14 metų); adresas; prašymo pateikimo data; žyma apie priėmimą (įsakymo data ir numeris); iš kur atvyko ir kur išvyko.
27. Prašymų registro pildymo tvarka:
27.1. mokiniams, priimtiems į skirtingas klases, registruoti skiriami atskiri lapai;
27.2. lapai numeruojami, tvirtinami mokyklos direktoriaus parašu, nurodoma data;
27.3. registrą pildo mokyklos direktoriaus įsakymu paskirtas asmuo. Vasaros atostogų metu šias pareigas atlieka paskirtą asmenį pavaduojantysis.
28. Mokinių prašymų dėl priėmimo į mokyklas registras įtraukiamas į dokumentacijos planą.
VII. ASMENŲ PRIĖMIMO PER MOKSLO METUS TVARKA
29. Per mokslo metus mokiniai priimami į laisvas vietas esančiuose klasių komplektuose. Jei per mokslo metus į bendrojo ugdymo mokyklą atvyksta mokinys, gyvenantis jai priskirtoje teritorijoje, ir joje nėra laisvų vietų, jis priimamas į klasę ar grupę vadovaujantis Mokyklų, vykdančių formaliojo švietimo programas, tinklo kūrimo taisyklių 25.7 punktu arba siunčiamas į artimiausią tą pačią programą vykdančią bendrojo ugdymo mokyklą.
VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
30. Mokinių priėmimą į mokyklas vykdo mokyklos direktorius ir mokinių priėmimo komisija.
31. Mokyklos direktorius atsako už Aprašo įgyvendinimą ir klasių komplektavimą.
32. Aprašo įgyvendinimo priežiūrą vykdo Savivaldybės vykdomoji institucija.
AIŠKINAMASIS RAŠTAS
DĖL MOLĖTŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS MOKINIŲ PRIĖMIMO Į BENDROJO UGDYMO MOKYKLAS IR KIJĖLIŲ SPECIALŲJĮ UGDYMO CENTRĄ TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
1. Parengto tarybos sprendimo projekto tikslai ir uždaviniai:
Patvirtinus naują Molėtų rajono savivaldybės mokinių priėmimo į bendrojo ugdymo mokyklas ir Kijėlių specialųjį ugdymo centrą tvarkos aprašą į Kijėlių specialųjį ugdymo centrą bus galima priimti iš kitų savivaldybių mokinius su dideliais ir labai dideliais specialiaisiais ugdymosi poreikiais. Specialiesiems ugdymo centrams, kuriuose ugdomi mokiniai iš kitų savivaldybių, skiriamos Ūkio lėšos iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto.
Lietuvos respublikos švietimo ir mokslo ministras2012 m. gegužės 8 d. įsakymu Nr. V-766 patvirtino Nuosekliojo mokymosi pagal bendrojo ugdymo programas tvarkos aprašo naują redakciją (Žin., 2012, Nr. 54-2684). Vadovaujantis šiuo dokumentu parengtas naujas Molėtų rajono savivaldybės mokinių priėmimo į bendrojo ugdymo mokyklas ir Kijėlių specialųjį ugdymo centrą tvarkos aprašas.
2. Šiuo metu esantis teisinis reglamentavimas:
Priėmimo į valstybinę ir savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklą, profesinio mokymo įstaigą bendrųjų kriterijų sąrašas, patvirtintas Lietuvos respublikos švietimo ir mokslo ministro2004 m. birželio 25 d. įsakymu Nr. ISAK-1019 (Žin., 2004, Nr. 103-3809). Mokyklų, vykdančių formaliojo švietimo programas, tinklo kūrimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2011 mn. birželio 29 d. nutarimu Nr. 768 (Žin., 2011, Nr. 79-3869). Nuosekliojo mokymosi pagal bendrojo ugdymo programas tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro2004 m. birželio 25 d. įsakymu Nr. ISAK-1019 (Žin., 2011, Nr. 96-4533).
3. Galimos teigiamos ir neigiamos pasekmės priėmus siūlomą tarybos sprendimo projektą:
Neigiamų pasekmių nenumatoma.
4. Priemonės sprendimui įgyvendinti:
Nėra
5. Lėšų poreikis ir jų šaltiniai (prireikus skaičiavimai ir išlaidų sąmatos):
Nėra
6.Vykdytojai, įvykdymo terminai:
Bendrojo ugdymo ir ikimokyklinio ugdymo mokyklos.
|