B1_220 Dėl narkotikų kontrolės komisijos | ||
MOLĖTŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMASDĖL MOLĖTŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS NARKOTIKŲ KONTROLĖS KOMISIJOS SUDARYMO IR JOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO
|
Meras |
Valentinas Stundys |
Patvirtinta
Molėtų rajono savivaldybės tarybos
2007-12-20 sprendimu Nr. B1-220
Molėtų rajono savivaldybės tarybos
2007-12-20 sprendimu Nr. B1-220
MOLĖTŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS NARKOTIKŲ KONTROLĖS KOMISIJOS NUOSTATAI
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Savivaldybės narkotikų kontrolės komisija (toliau vadinama – Komisija) yra nuolatinė komisija, koordinuojanti narkotikų kontrolės ir narkomanijos prevencijos veiksmus savivaldybės teritorijoje.
2. Komisija vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, kitais Lietuvos Respublikos Seimo priimtais teisės aktais, Respublikos Prezidento dekretais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Savivaldybės tarybos sprendimais, kitais teisės aktais, taip pat savo nuostatais, patvirtintais Savivaldybės tarybos.
3. Komisijos veiklą techniškai aptarnauja Savivaldybės administracija.
II. KOMISIJOS UŽDAVINIAI IR FUNKCIJOS
4. Pagrindinis Komisijos uždavinys – vykdant valstybės narkotikų kontrolės ir narkomanijos prevencijos politiką, koordinuoti narkotikų kontrolės ir narkomanijos prevencijos veiksmus savivaldybės teritorijoje.
5. Įgyvendinama savo pagrindinį uždavinį, Komisija atlieka šias funkcijas:
5.1. gauna informaciją iš savivaldybių ir valstybės institucijų, įstaigų, nevyriausybinių ir tarptautinių organizacijų, Narkotikų kontrolės departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės narkomanijos prevencijos, gydymo, reabilitacijos, narkotinių ir psichotropinių medžiagų apyvartos kontrolės klausimais, bendradarbiauja su jomis;
5.2. organizuoja savivaldybės ir valstybės institucijoms bei įstaigoms pasitarimus, seminarus ir mokymą aktualiais narkotikų kontrolės ir narkomanijos prevencijos klausimais;
5.3. analizuoja gaunamus iš suinteresuotų savivaldybės ir valstybės institucijų bei įstaigų, nevyriausybinių organizacijų statistikos duomenis apie psichotropinių medžiagų apyvartą ir kontrolę;
5.4. vertina, kaip vykdomos narkotikų kontrolės, narkomanijos prevencijos priemonės gydymo, švietimo, socialinės rūpybos įstaigose, rūpinasi, kad sergantys priklausomybe nuo narkotinių ir psichotropinių medžiagų pasveiktų ir integruotųsi į visuomenę;
5.5. teikia informaciją ir pasiūlymus narkotikų kontrolės ir narkomanijos prevencijos klausimais savivaldybės ir valstybės institucijoms, įstaigoms, visuomenės informavimo priemonėms, nevyriausybinėmis organizacijoms, Narkotikų kontrolės departamentui prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės;
5.6. rengia narkotikų kontrolės ir narkomanijos prevencijos savivaldybės teritorijoje priemonių planą, vykstančių procesų analizę, veiklos ataskaitą.
III. KOMISIJOS TEISĖS
6. Komisija turi teises:
6.1. gauti informaciją jos kompetencijos klausimais iš savivaldybių ir valstybės institucijų, įstaigų, nevyriausybinių organizacijų, Narkotikų kontrolės departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės;
6.2. dalyvauti savivaldybės ir šalies renginiuose narkotikų kontrolės ir narkomanijos prevencijos klausimais;
6.3. teikti pasiūlymus, rekomendacijas, kaip gerinti narkotikų kontrolę, narkomanijos prevenciją ir reabilitaciją savivaldybės teritorijoje.
IV. KOMISIJOS SUDĖTIS IR DARBO ORGANIZAVIMAS
7. Komisija sudaroma Savivaldybės tarybos sprendimu 3 metams.
8. Komisija sudaroma iš savivaldybės ir valstybės institucijų bei įstaigų pasiūlytų atstovų – ne mažiau kaip iš 10 narių. Komisijos nariai yra sveikatos, švietimo, socialinių įstaigų, Vaiko teisių apsaugos tarnybos, savivaldybės švietimo padalinių, policijos, nevyriausybinių organizacijų ar institucijos, galinčios atlikti narkotikų kontrolę, organizuoti gydymą, reabilitaciją, vykdyti narkomanijos prevenciją bendruomenėje, atstovai, taip pat kiti specialistai.
9. Komisijos pirmininku ir jo pavaduotoju Savivaldybės taryba skiria asmenis, turinčius aukštąjį išsilavinimą ir administracinio darbo stažą. Taryba sudaro Komisiją ir priima sprendimą dėl pirmininko ir pavaduotojo kandidatūrų. Savivaldybės taryba įgalioja Komisijos pirmininką pasirašyti raštus Komisijos kompetencijos klausimais.
10. Komisijos pirmininkas:
10.1. organizuoja Komisijos darbą ir atsako už jos veiklą;
10.2. pirmininkauja Komisijos posėdžiuose;
10.3. gali pareikalauti savo vardu informacijos iš įstaigų ir organizacijų, susijusių su Komisijos darbu;
10.4. informuoja Savivaldybės tarybą apie narkotikų ir alkoholio kontrolę, taip pat apie narkomanijos ir alkoholizmo prevenciją.
11. Jeigu Komisijos pirmininko nėra, jo pareigas eina Komisijos pirmininko pavaduotojas.
12. Komisijos nuostatus tvirtina Savivaldybės taryba.
13. Komisija kartą per metus už savo veiklą atsiskaito Savivaldybės tarybai.
14. Komisijos posėdis yra teisėtas, jeigu jame dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 Komisijos narių. Sprendimai priimami atviru balsavimu, paprasta balsų dauguma. Apie tai turi būti pažymėta posėdžio protokole.
15. Spręsdami klausimus, susijusius su asmens sveikatos priežiūra, Komisijos nariai privalo laikytis medicinos etikos ir asmens medicininės paslapties konfidencialumo reikalavimų, socialinio darbo etikos, kitų principų, nežeminančių žmogaus orumo, ir bendrųjų etikos normų.
komentarų nėra