13 Dėl turto perdavimo ugniagesių tarnybai | ||
MOLĖTŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMO PROJEKTASDĖL SAVIVALDYBĖS TURTO PERDAVIMO MOLĖTŲ RAJONO UGNIAGESIŲ TARNYBAI
|
Meras | Stasys Žvinys |
Parengė Turto skyriaus vyresn. specialistė Danutė Kavaliūnienė
Pastabas ir pasiūlymus teikti iki 2014-06-11 el. p. d.kavaliuniene@moletai.lt
AIŠKINAMASIS RAŠTAS
Dėl savivaldybės turto perdavimo Molėtų rajono ugniagesių tarnybai
1. Parengto tarybos sprendimo projekto tikslai ir uždaviniai
2014 m. savivaldybės biudžete buvo numatytos lėšos savivaldybės bendrųjų valdymo ir valstybės pavestų funkcijų vykdymo programai, patvirtintai Molėtų rajono savivaldybės tarybos 2014 m. vasario 27 d. sprendimu Nr. B1-24 „Dėl Molėtų rajono savivaldybės strateginio veiklos plano 2014 – 2016 metams patvirtinimo“.
Molėtų rajono savivaldybėje valstybės perduotą savivaldybėms funkciją – priešgaisrinę saugą - įgyvendina biudžetinė įstaiga Molėtų rajono ugniagesių tarnyba, todėl Savivaldybei nuosavybės teise priklausantį trumpalaikį materialųjį turtą - 4 komplektus GPS navigatorių „GarminNuvi2557MPC+LT“su kelių ir bekelės žemėlapiais, kurių bendra vertė 2436 Lt - siūloma perduoti Molėtų rajono ugniagesių tarnybai.
Šio sprendimo tikslas - perduoti įsigytas ekstremalių situacijų, avarijų, įvykių padarinių likvidavimo priemones Molėtų rajono ugniagesių tarnybai patikėjimo teise valdyti, naudoti ir disponuoti jas.
2. Šiuo metu esantis teisinis reglamentavimas
Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 7 straipsnio 4 punktas, 16 straipsnio 2 dalies 26 punktas;
Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymo 11 straipsnio 1 ir 2 dalys.
3. Galimos teigiamos ir neigiamos pasekmės priėmus siūlomą tarybos sprendimo projektą
Teigiamos pasekmės – tinkamai pasiruošta ekstremalių situacijų likvidavimui.
Neigiamų pasekmių nėra.
4. Priemonės sprendimui įgyvendinti
Nėra.
5. Lėšų poreikis ir jų šaltiniai (prireikus skaičiavimai ir išlaidų sąmatos)
Nėra.
6.Vykdytojai, įvykdymo terminai
Molėtų rajono savivaldybės administracija.