Molėtų rajono savivaldybė

Savivaldybės biudžetinė įstaiga
Vilniaus g. 44, LT-33140 Molėtai
Tel. (8 383) 54 761
El. p. savivaldybe@moletai.lt
Juridinių asmenų registras, kodas 188712799



Svetainės struktūra
B1_120 priedas, gimnazijos nuostatai

PATVIRTINTA
Molėtų rajono savivaldybės tarybos
2005-09-22 sprendimu Nr.B1-120

MOLĖTŲ GIMNAZIJOS NUOSTATAI

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

  1. Visas mokyklos pavadinimas – Molėtų gimnazija, (toliau- Gimnazija).
  2. Įsteigimo data – 1980-09-01.
  3. Veiklos pradžia - 1980-09-01.
  4. Molėtų gimnazija yra savivaldybės viešasis juridinis asmuo, veikiantis kaip biudžetinė įstaiga, turinti savo antspaudą ir sąskaitą banke.
  5. Mokyklos grupė – bendrojo lavinimo mokykla, kodas – 3120.
  6. Mokyklos tipas – gimnazija, kodas 3125.
  7. Mokyklos buveinė – Jaunimo g. 5, LT – 33127, Molėtai.
  8. Mokymo kalba – lietuvių.
  9. Steigėjas – Molėtų rajono savivaldybės taryba, kodas- 188670649, Vilniaus g. 44, LT - 33140, Molėtai.
  10. Mokymo forma – dieninė, savarankiškas mokymasis, mokymas namuose.
  11. Pagrindinė veiklos sritis – švietimas; pagrindinė veiklos rūšis – bendrasis vidurinis mokymas, kodas – 80.21.30.
  12. Kita veiklos rūšis: bendrasis pagrindinis mokymas, kodas – 80.21.10; vaikų poilsio stovyklų veikla, kodas - 55.23.30.
  13. Išduodami išsilavinimo pažymėjimai - pagrindinio išsilavinimo pažymėjimas, pagrindinio ugdymo pasiekimų pažymėjimas, mokymosi pasiekimų pažymėjimas, brandos atestatas ir jo priedas, brandos atestatas su pagyrimu ir jo priedas, brandos atestato (diplomo) priedas, vidurinio ugdymo pasiekimų pažymėjimas.

II. TIKSLAI, UŽDAVINIAI IR FUNKCIJOS

  1. Gimnazija įgyvendina Lietuvos Respublikos Švietimo įstatyme apibrėžtus švietimo tikslus ir uždavinius:
    14.1. ugdo kiekvieno mokinio vertybines orientacijas, leidžiančias tapti doru, siekiančiu žinių, savarankišku, atsakingu, patriotiškai nusiteikusiu žmogumi;
    14.2. lavina dabartiniam gyvenimui svarbius komunikacinius gebėjimus;
    14.3. padeda įsisavinti žinių visuomenei būdingą informacinę kultūrą, užtikrinant gimtosios ir užsienio kalbų mokėjimą, informacinį raštingumą, taip pat šiuolaikinę socialinę kompetenciją ir gebėjimus savarankiškai kurti savo gyvenimą;
    14.4. perteikia mokiniams tautinės ir etninės kultūros pagrindus, Europos ir pasaulio humanistinės kultūros tradicijas ir vertybes, laiduoja sąlygas asmens brandžiai tautinei savimonei, dorovinei, estetinei, mokslinei kultūrai, pasaulėžiūrai formuotis.
  2. Funkcijos:
    15.1. teikia bendrąjį pagrindinį ir vidurinį išsilavinimą; įgyvendina pagrindinio bei vidurinio ugdymo bendrosiose programose iškeltus tikslus ir uždavinius, siekia, kad mokinių pasiekimai atitiktų išsilavinimo standartų reikalavimus;
    15.2. konkretina ir individualizuoja formaliojo švietimo programas;
    15.3. pasirenka programų turinio perteikimo būdus;
    15.4. laiduoja programos turinio lankstumą, programos turinio ir jo perteikimo būdų dermę, individualizuotos programos ir mokinių poreikių bei gebėjimų, vykdomų programų ir valstybės nustatytų išsilavinimo standartų atitikimą.
    15.5. besimokantiems pagal pagrindinio ugdymo programą mokiniams suteikia dorinės, sociokultūrinės ir pilietinės brandos pagrindus, bendrąjį raštingumą, technologinio raštingumo pradmenis, ugdo tautinį sąmoningumą, ugdo siekimą ir gebėjimą apsispręsti, pasirinkti ir mokytis toliau;
    15.6. besimokantiems pagal vidurinio ugdymo programą mokiniams padeda įgyti bendrąjį dalykinį, sociokultūrinį, technologinį raštingumą, dorinę, tautinę ir pilietinę brandą.
    15.7. ugdymo procesą organizuoja vadovaudamasi Bendrojo lavinimo mokyklų bendraisiais ugdymo planais bei kitais bendrąjį lavinimą reglamentuojančiais dokumentais;
    15.8. sudaro mokiniams sveikas ir saugias ugdymosi sąlygas;
    15.9. organizuoja mokinių nepamokinę veiklą, integruodama ją su bendruoju lavinimu;
    15.10. vykdo rūkymo ir narkomanijos prevenciją;
    15.11. organizuoja bibliotekos ir skaityklos darbą, padeda skaitytojams ieškoti, rasti, kaupti, analizuoti, sintetinti, vertinti ir pateikti informaciją bei jos šaltinius;
    15.12. teikia specialiąją pedagoginę pagalbą specialiųjų poreikių vaikams, organizuoja specialiųjų poreikių vaikų ugdymą bendrosiose klasėse;
    15.13. rūpinasi ugdymo kokybe, atlieka Gimnazijos vidaus auditą;
    15.14. organizuoja ir vykdo brandos egzaminus, įskaitas bei pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimą;
    15.15. kuria Gimnaziją kaip kultūros židinį;
    15.16. vertina mokymosi pasiekimus. Mokymosi pasiekimų vertinimo paskirtis - padėti mokiniui pasitikrinti mokymosi pažangą, nustatyti jo pasiekimus ir palyginti su valstybiniais išsilavinimo standartais, padėti priimti sprendimus dėl tolesnio mokymosi ar veiklos.

III. MOKINIŲ PRIĖMIMAS Į MOKYKLĄ, PERĖJIMAS Į KITĄ MOKYKLĄ IR PAŠALINIMAS IŠ MOKYKLOS

  1. Priėmimo į mokyklą tvarką nustato steigėjas, remdamasis Švietimo ir mokslo ministro patvirtintais bendraisiais priėmimo kriterijais.
  2. Į Gimnaziją pirmumo teise priimamas asmuo, gyvenantis rajono tarybos paskirtoje aptarnavimo teritorijoje. Jei yra laisvų vietų ir jei tėvus (globėjus) tenkina Gimnazijos parengtoje sutartyje numatytos sąlygos, vaikas gali būti priimtas iš nepaskirtos teritorijos.
  3. Per mokslo metus mokiniai priimami į laisvas vietas esančiuose klasių komplektuose. Jei per mokslo metus į Gimnaziją atvyksta mokinys, gyvenantis aptarnavimo teritorijoje, ir joje nėra laisvų vietų, jis priimamas į klasę vadovaujantis Bendrojo lavinimo, specialiojo ugdymo, profesinio mokymo mokyklų, pagalbą mokiniui, mokytojui ir mokyklai teikiančių įstaigų steigimo, reorganizavimo, likvidavimo ir pertvarkymo kriterijų 6.15 punktu („bendrojo lavinimo klasėje maksimalus mokinių skaičius prasidėjus mokslo metams išimties tvarka gali būti didinamas ne daugiau 2“) arba siunčiamas į artimiausią tą pačią programą vykdančią mokyklą.
  4. Jei į Gimnaziją jau priimti visi norintys jos aptarnavimo teritorijoje gyvenantys vaikai, o į likusias vietas yra daugiau prašymų nei galima priimti, pirmiausia priimami:
    19.1. vaikai, kurių broliai ir seserys prašymo pateikimo metu jau mokėsi Gimnazijoje;
    19.2. vaikai, kurių tėvai dirba Gimnazijos aptarnaujamoje teritorijoje;
    19.3. vaikai pageidaujantys mokytis pagal vidurinio ugdymo programos profilį, pakraipą, kurių nėra jų aptarnaujamoje teritorijai priklausančioje mokykloje;
    19.4. vaikai, turintys aukštesnius mokymosi pasiekimus.
  5. Specialiųjų poreikių vaikai priimami ugdytis kartu su kitais vaikais visiškos integracijos forma, jei Gimnazija yra arčiausiai jų gyvenamosios vietos.
  6. Asmuo, pageidaujanti mokytis pagal pagrindinio ar vidurinio ugdymo programą Gimnazijos direktoriui pateikia prašymą ir dokumentą apie mokymosi pasiekimus ar įgytą išsilavinimą. Prašymą už vaiką iki 14 metų pateikia vienas iš tėvų (globėjų), 14 – 16 metų vaikas, turintis vieno iš tėvų (globėjų) raštišką sutikimą, prašymą pateikia pats.
  7. Asmuo, baigęs adaptuotą pagrindinio ugdymo programą ir pateikęs Gimnazijos direktoriui mokymosi pasiekimų pažymėjimą apie adaptuotos pagrindinio ugdymo programos baigimą, priimamas mokytis pagal adaptuotą vidurinio ugdymo programą.
  8. Mokinys, nebaigęs pagrindinio ar vidurinio ugdymo programos, tęsti mokslą priimamas pateikęs Gimnazijos direktoriui mokymosi pasiekimų pažymėjimą ar pažymą apie jo mokymosi pasiekimus ankstesnėje mokykloje.
  9. Mokiniai, dėl vienokių ar kitokių priežasčių (liga, antramečiavimas ir pan.) atsiliko nuo bendraamžių ir nuosekliai besimokydami Gimnazijoje sulaukė 18 metų, turi teisę tęsti mokymąsi Gimnazijoje.
  10. Abiturientas, dėl objektyvių priežasčių einamaisiais mokslo metais nutraukęs mokymąsi ir nebaigęs mokslo metų, kitais mokslo metais gali kartoti kursą arba tęsti nutrauktą mokymąsi. Abiturientas, kuriam jau išvesti nepatenkinami metiniai pažymiai ir kuris yra neišlaikęs kai kurių įskaitų ar egzaminų, kurso kartoti nepaliekamas, todėl nepriimamas ir į kitą mokyklą kartoti kurso. Dalykų nepatenkinamus įvertinimus savarankiškai mokydamasis gali likviduoti pasirinktoje vidurinio ugdymo programą vykdančioje mokykloje.
  11. Pakartotinai mokytis kai kurių dalykų, kurių programą jau yra baigęs, gali tik asmuo, jau turintis brandos atestatą. Tokiam asmeniui taikoma savarankiško mokymosi tvarka.
  12. Užsienyje mokęsis mokinys mokytis pagal pradinio, pagrindinio ar vidurinio ugdymo programą priimamas bendra tvarka, o neturintis mokymosi pasiekimų dokumento – įvertinus jo mokymosi pasiekimus.
  13. Švietimo santykiai tarp mokinio (jo tėvų, globėjų, rūpintojų) – kliento ir Gimnazijos įforminami rašytine (mokymo) sutartimi:
    28.1. sutartis sudaroma 2 egzemplioriais, kuriuos pasirašo Gimnazijos direktorius ir prašymo pateikėjas;
    28.2. mokinys nuo 14 iki 16 metų mokymo sutartį sudaro turėdamas tėvų (globėjų, rūpintojų) sutikimą;
    28.3. sutartyje nurodomos sutarties šalys, mokymosi programa, jos baigimo forma, šalių įsipareigojimai, atsakomybė, sutarties terminas, jos keitimo, nutraukimo pagrindai ir padariniai, ginčų sprendimo tvarka;
    28.4. sutartys sudaromos ne tik su naujais atvykstančiais, bet ir su Gimnazijoje baigusiais pagrindinio ugdymo programą ir priimamais mokytis pagal vidurinio ugdymo programą mokiniais;
    28.5. sutartis registruojama bendroje Gimnazijos mokymosi sutarčių registracijos knygoje, vienas sutarties egzempliorius įteikiamas vaiko tėvams (globėjams), sutarties kopija segama į mokinio asmens bylą.
  14. Mokinys, kuris mokosi pagal privalomojo švietimo programas, jei jo elgesys kelia realią ir akivaizdžią grėsmę Gimnazijos bendruomenės narių saugumui, suderinus su Vaikų teisių apsaugos tarnyba gali būti pašalintas iš Gimnazijos. Gimnazijos direktorius kartu su Gimnazijos steigėju jo tėvams, (globėjams, rūpintojams) dalyvaujant, mokinį perkelia į kitą mokyklą. Apie mokinio pašalinimą ir perkėlimą Gimnazija informuoja savivaldybę.
  15. Specialiųjų poreikių asmeniui švietimo prieinamumas Gimnazijoje užtikrinamasteikiant psichologinę, specialiąją pagalbą, aprūpinant specialiosiomis mokymo priemonėmis, kitais įstatymo nustatytais būdais.
  16. Mokiniui, dėl ligos ar patologinės būklės negalinčiam mokytis Gimnazijoje, sveikatos apsaugos bei Švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka sudaromos sąlygos mokytis namuose, savarankiškai mokytis ir laikyti egzaminus.
  17. Mokiniai į Gimnazija pavežami pagal steigėjo patvirtintą tvarką..
  18. Gimnazijoje mokinių maitinimas organizuojamas steigėjo nustatyta tvarka.
  19. Mokiniui išvykus iš Gimnazijos, mokinio asmens byla lieka įstaigoje, iš kurios išvyko. Gavus mokyklos, kurioje mokinys tęsia mokslą, prašymą, mokyklai išsiunčiamos prašomų dokumentų kopijos arba pateikiama Dokumentų rengimo ir įforminimo taisyklių nustatyto pavyzdžio pažyma apie mokymosi rezultatus.
  20. Mokinių šalinimas iš Gimnazijos galimas tik ypatingais atvejais (sunkus nusikaltimas, piktybinis mokinių elgesio taisyklių laužymas) gavus raštišką Kultūros ir švietimo skyriaus ir Gimnazijos tarybos pritarimą.

IV. MOKYKLOS BENDRUOMENĖS NARIŲ TEISĖS PAREIGOS IR ATSAKOMYBĖ

  1. Mokinys turi teisę:
    36.1. nemokamai gauti informaciją apie Gimnaziją, švietimo programas, mokymosi formas;
    36.2. mokytis pagal savo gebėjimus ir poreikius, mokytis savarankiškai, eksternu ir įgyti valstybinius standartus atitinkantį išsilavinimą;
    36.3. dalyvauti svarstant ugdymo proceso organizavimo klausimus;
    36.4. savarankiškai pasirinkti (rašant prašymą) dorinio ugdymo (tikybos arba etikos) programą,
    36.5. gauti geros kokybės švietimą;
    36.6. į psichologinę ir specialiąją pedagoginę, socialinę pedagoginę pagalbą, sveikatos priežiūrą Gimnazijoje, informaciją apie savo pasiekimų vertinimą ir kitą su mokymusi susijusią informaciją;
    36.7. į socialinę pagalbą, jei tokios pagalbos negali suteikti tėvai (globėjai, rūpintojai);
    36.8. mokytis savitarpio pagarba grįstoje, psichologiškai, dvasiškai ir fiziškai saugioje aplinkoje, turėti higienos reikalavimus atitinkančius mokymosi krūvį ir darbo vietą;
    36.9. į nešališką mokymosi pasiekimų vertinimą;
    36.10. dalyvauti Gimnazijos savivaldoje;
    36.11. įstatymų nustatyta tvarka ginti savo teises;
    36.12. puoselėti savo kalbą, kultūrą, papročius ir tradicijas.
  2. Mokinys privalo:
    37.1. sudarius mokymo sutartį, laikytis visų jos sąlygų, Gimnazijos darbo tvarką reglamentuojančių dokumentų reikalavimų;
    37.2. stropiai mokytis, lankyti Gimnaziją, gerbti mokytojus ir kitus Gimnazijos bendruomenės narius;
    37.3. dalyvauti Gimnazijoje organizuojamose patikrose, sąžiningai atliekant skirtas užduotis. Nesąžiningumo atveju, darbas anuliuojamas.
    37.4. mokytis pagal privalomojo švietimo programas iki 16 metų;
    37.5. gerbti valstybinę, savo gimtąją kalbą ir kultūrą, kitas kalbas ir kultūras.
  3. Mokinys skatinamas Gimnazijos vidaus tvarkos taisyklėse nustatyta tvarka.
  4. Mokinio atsakomybė ir nuobaudos už mokymo sutarties ir nuostatų nesilaikymą nustatytos Gimnazijos vidaus tvarkos taisyklėse.
  5. Tėvai (globėjai, rūpintojai) turi teisę:
    40.1. gauti informaciją apie Gimnaziją, švietimo programas, mokymo formas;
    40.2. dalyvauti parenkant (prireikus parinkti) vaikui ugdymo programą, formą;
    40.3. gauti informaciją apie vaiko ugdymosi sąlygas, elgesį ir jo pasiekimus;
    40.4. kartu su mokytojais spręsti vaiko palikimo kartoti kursą klausimą;
    40.5. reikalauti, kad jų vaikams būtų teikiamas valstybinius standartus atitinkantis bendrasis išsilavinimas;
    40.6. dalyvauti Gimnazijos savivaldoje;
    40.7. naudotis Specialiojo ugdymo įstatymo ir kitų įstatymų nustatytomis teisėmis.
  6. Tėvai (globėjai, rūpintojai) privalo:
    41.1. sudaryti vaikui sveikas, saugias gyvenimo sąlygas, apsaugoti jį nuo smurto, prievartos ir išnaudojimo, užtikrinti, kad vaikas laiku pasitikrintų sveikatą;
    41.2. bendrauti su Gimnazijos administracija, mokytojais, kitais specialistais, teikiančiais psichologinę, socialinę pedagoginę, specialiąją pedagoginę pagalbą, sveikatos priežiūrą, sprendžiant vaiko ugdymosi klausimus;
    41.3. pasitikėjimo, atvirumo ir reiklumo dvasia ugdyti darbštų, iniciatyvų vaiką, gebantį savarankiškai veikti ir prisiimti atsakomybę;
    41.4. kontroliuoti ir koreguoti vaiko elgesį;
    41.5. užtikrinti vaiko mokymąsi iki 16 metų (pagal pagrindinio ugdymo programą).
  7. Mokytojas turi teisę:
    42.1. siūlyti savo individualias programas, pasirinkti pedagoginės veiklos būdus ir formas;
    42.2. ne mažiau kaip 5 dienas per metus dalyvauti kvalifikacijos tobulinimo renginiuose
    42.3. būti atestuotas ir įgyti kvalifikacinę kategoriją Švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka;
    42.4. dirbti savitarpio pagarba grįstoje, psichologiškai, dvasiškai ir fiziškai saugioje aplinkoje, turėti higienos reikalavimus atitinkančią ir tinkamai aprūpintą darbo vietą;
    42.5. dalyvauti Gimnazijos savivaldoje;
    42.6. vertinti Gimnazijos vadovų vadybinę ir kitų mokytojų pedagoginę veiklą;
    42.7. burtis į visuomenines ir profesines organizacijas, savišvietos, kultūros grupes, dalykines ir metodines sekcijas, būrelius ir susivienijimus;
    42.8. naudotis kitomis Lietuvos Respublikos įstatymų nustatytomis teisėmis.
  8. Mokytojas privalo:
    43.1. užtikrinti ugdomų mokinių saugumą, geros kokybės ugdymą, pagal mokinio galimybes individualizuoti ugdymo turinį, laiduoti gerus ugdymo rezultatus;
    43.2. pasiruošti pamokoms, papildomojo ugdymo užsiėmimams;
    43.3. ugdyti tvirtas mokinių dorovės, pilietines, tautines bei patriotines nuostatas, laiduoti jų asmenybės galių plėtotę;
    43.4. padėti mokiniams tenkinti jų saviraiškos ir saviugdos poreikius, plėtoti kultūrinius interesus, daryti poveikį sociokultūrinei gimnazijos aplinkai;
    43.5. laikytis teisės norminių aktų patvirtintų mokytojo etikos normų ir Gimnazijos darbo tvarką nustatančių dokumentų;
    43.6. tobulinti savo kvalifikaciją;
    43.7. analizuoti savo pedagoginę veiklą, vertinti ugdymo rezultatus, dalyvauti Gimnazijos veiklos vertinime (vidaus audite);
    43.8. suteikti pagalbą mokiniams, turintiems ugdymosi, mokymosi sunkumų ir specialiųjų ugdymosi poreikių;
    43.9. nešališkai vertinti mokinių mokymosi pasiekimus;
    43.10. nuolat informuoti tėvus (globėjus, rūpintojus) apie jų vaiko ugdymosi poreikius ir pasiekimus;
    43.11. bendradarbiauti su Gimnazijos vadovais, kitais mokytojais, abipusiu susitarimu mokytis vieniems iš kitų.
    43.12. dalyvauti pasiekimų patikrinimo ir brandos egzaminų vertinimo ir vykdymo komisijų veikloje
  9. Klasės auklėtojo pareigos:
    44.1. rūpintis mokinių asmenybiniu ir socialiniu ugdymu bei branda;
    44.2. burti klasėje dirbančius mokytojus klasės mokinių ugdymui planuoti ir derinti;
    44.3. pažinti mokinių polinkius, poreikius, interesus, siekti, kad jie dalyvautų svarstant ugdymo turinį, formas ir metodus;
    44.4. domėtis ir rūpintis mokinių sveikata, jų sauga, padėti jiems reguliuoti darbo ir poilsio režimą, puoselėti sveiką gyvenseną;
    44.5. padėti mokiniams formuotis vertybines nuostatas, ugdyti jų pilietiškumą, gebėjimą vadovautis demokratiniais bendravimo principais;
    44.6. bendrauti su kiekvienu mokiniu ir jo šeima, informuoti tėvus (ar vaiko globėjus) apie jo mokymąsi ir elgesį, neatidėliojant išsiaiškinti Gimnazijos nelankymo priežastis;
    44.7. pastebėjus ar nustačius atvejus, kai mokiniui padaryti sužalojimai yra smurtinio pobūdžio, apie tai informuoti Gimnazijos administraciją arba socialinį pedagogą bei Vaikų teisių apsaugos tarnybą;
    44.8. imtis priemonių, kad laiku būtų suteikta pagalba mokiniui, kurio atžvilgiu buvo taikytas smurtas, prievarta, seksualinio ar kitokio pobūdžio išnaudojimas, ir apie tai informuoti suinteresuotas institucijas;
    44.9. padėti mokiniams spręsti iškylančias psichologines, bendravimo, mokymosi ir kitas problemas;
    44.10. padėti mokiniams pasirinkti tolesnę mokymosi ar veiklos sritį;
    44.11. organizuoti mokinių ir tėvų švietimą apie tabako, alkoholio, narkotikų, psichotropinių ir kitų psichoaktyvių medžiagų vartojimo žalą.
  10. Mokytojų, socialinio pedagogo, specialiojo pedagogo, psichologo, bibliotekininko ir kitų ugdymo funkcijas atliekančių specialistų, finansininko bei aptarnaujančio personalo darbuotojų teisės ir pareigos reglamentuotos Gimnazijos vidaus tvarkos taisyklėse ir pareigybių aprašymuose.
  11. Gimnazijos vadovai atsako už Švietimo ir mokslo ministro įsakymų, steigėjo, jo institucijų bei kitų norminių dokumentų vykdymą, užtikrina, kad nebūtų vykdomi moksliniai bandymai ar kitokie eksperimentai su vaiku, galintys pakenkti jo gyvybei, sveikatai, normaliai asmenybės brandai.
  12. Gimnazijos direktorius atsako už visą Gimnazijos veiklą ir jos rezultatus.
  13. Gimnazijos darbuotojų atsakomybė:
    48.1. Gimnazijos vadovams ir kitiems dirbantiesiems, pažeidusiems darbo drausmę, Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka gali būti skiriamos drausminės nuobaudos;
    48.2. Gimnazijos darbuotojui, nevykdančiam savo pareigų, pasitaikius nesąžiningumo atvejų, dalyvaujant pasiekimų patikrinimų, egzaminų vykdymo bei vertinimo komisijų darbe, gali būti skiriamos drausminės nuobaudos. Drausminių nuobaudų skyrimo tvarka detalizuojama Vidaus tvarkos taisyklėse;
    48.3. Gimnazijos darbuotojai, kurie fiziškai, psichiškai ir moraliai žaloja vaikus, atsako įstatymų nustatyta tvarka;
    48.4. pedagoginiai darbuotojai atsako už mokinių sveikatą ir gyvybę pamokų, papildomojo ugdymo bei Gimnazijos organizuotų renginių metu;
    48.5. mokinių sveikatos priežiūrą vykdo visuomenės sveikatos priežiūros specialistas.

V. SAVIVALDA

  1. Gimnazijos taryba - aukščiausia mokyklos savivaldos institucija, telkianti mokinių, jų tėvų (ar vaiko globėjų, rūpintojų) ir mokytojų atstovus svarbiausiems mokyklos veiklos tikslams numatyti ir uždaviniams spręsti.
    49.1. Gimnazijos tarybos nuostatus tvirtina Gimnazijos direktorius;
    49.2. Gimnazijos tarybą sudaro 12 narių (lygiomis dalimis tėvai, mokytojai ir mokiniai).Tėvus į Gimnazijos tarybą siūlo visuotinis tėvų susirinkimas, mokytojus - mokytojų taryba; mokiniai renkami visuotiniame 1-2 klasių mokinių susirinkime slaptu balsavimu. Gimnazijos taryba renkama 3 metams;
    49.3. Gimnazijos tarybai vadovauja pirmininkas, renkamas slaptu balsavimu pirmame posėdyje. Gimnazijos tarybos pirmininku negali būti Gimnazijos direktorius;
    49.4. Gimnazijos taryba posėdžiauja ne rečiau kaip 3 kartus per mokslo metus;
    49.5. Gimnazijos tarybos posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja 2/3 visų jos narių. Gali būti kviečiami kiti asmenys pasisakyti aptariamu klausimu;
    49.6. Gimnazijos tarybos nutarimus, kurie prieštarauja Gimnazijos veiklą reglamentuojantiems dokumentams, Gimnazijos direktorius turi teisę prašyti svarstyti iš naujo;
    49.7. Gimnazijos tarybos nutarimai priimami dalyvaujančių balsų dauguma;
    49.8. Gimnazijos steigėjas, švietimo priežiūrą vykdančios institucijos, nustatę, kad tarybos priimti sprendimai prieštarauja įstatymams ir kitiems Gimnazijos veiklą reglamentuojantiems teisės aktams, siūlo Gimnazijos tarybai juos svarstyti iš naujo. Gimnazijos tarybai atsisakius, ginčas sprendžiamas įstatymų nustatyta tvarka;
    49.9. Gimnazijos taryba už savo veiklą atsiskaito ją rinkusiems Gimnazijos bendruomenės nariams;
  2. Gimnazijos taryba:
    50.1. nustato Gimnazijos veiklos perspektyvas, pagrindines darbo kryptis, aprobuoja Gimnazijos nuostatus, vidaus tvarkos taisykles, Gimnazijos ugdymo planą, nustato ugdymo organizavimo tvarką;
    50.2. inicijuoja šeimos ir Gimnazijos bendradarbiavimą;
    50.3. aptaria siūlymus dėl vadovėlių užsakymo, mokinių žinių ir gebėjimų vertinimo sistemos parinkimo, papildomos veiklos ir renginių organizavimo;
    50.4. vertina Gimnazijos vadovų veiklą, pareiškia nuomonę jiems atestuojantis;
    50.5. Gimnazijos tarybos teikimu sprendžia mokinių šalinimo iš Gimnazijos klausimus;
    50.6. skiria atstovus į pedagogų atestacijos komisiją;
    50.7. gali sustabdyti kitų Gimnazijos savivaldos institucijų sprendimų įgyvendinimą, kol jų teisingumą ir teisėtumą ištirs kompetentingos institucijos;
    50.8. vadovaujasi Gimnazijos tarybos nuostatais.
  3. Mokytojų taryba - nuolat veikianti Gimnazijos savivaldos institucija mokytojų profesiniams bei bendriems ugdymo klausimams spręsti. Ją sudaro Gimnazijos administracija , visi Gimnazijoje dirbantys mokytojai, auklėtojai, sveikatos priežiūros darbuotojas, psichologas, socialinis, specialusis pedagogai, bibliotekos ir kiti ugdymo procese dalyvaujantys darbuotojai. Į posėdžius gali būti kviečiami kitų savivaldos institucijų atstovai.
    51.1. mokytojų tarybos posėdžiai šaukiami prasidedant ir baigiantis mokslo metams, taip pat ne rečiau kaip vieną kartą per pusmetį. Prireikus gali būti sušauktas neeilinis mokytojų tarybos posėdis;
    51.2. mokytojų tarybai vadovauja Gimnazijos direktorius, sekretorių atviru balsavimu renka jos nariai;
    51.3. posėdžiai yra teisėti, jei juose dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 tuo metu dirbančių tarybos narių. Posėdyje gali dalyvauti kviesti asmenys. Nutarimai priimami dalyvaujančių balsų dauguma.
  4. Mokytojų taryba:
    52.1. aptaria praktinius švietimo reformos įgyvendinimo klausimus, svarsto mokinių ugdymo rezultatus, pedagoginės veiklos tobulinimo būdus;
    52.2. diskutuoja dėl Gimnazijos veiklos programos, aptaria ugdymo planų, bendrųjų ugdymo programų įgyvendinimo ir bendrojo išsilavinimo standartų pasiekimo klausimus;
    52.3. kartu su Gimnazijos socialiniu pedagogu, specialiuoju pedagogu, psichologu aptaria mokinių sveikatos, saugos darbe, mokymosi, poilsio ir mitybos klausimus;
    52.4. aptaria prevencinio darbo dėl tabako, alkoholio, narkotikų, psichotropinių ir kitų psichoaktyvių medžiagų vartojimo eigą ir efektyvumą;
    52.5. priima sprendimus dėl ugdymo proceso, vadovaudamasi bendraisiais ugdymo planais;
  5. Mokinių taryba - nuolat veikianti mokinių savivaldos institucija, į kurią renkami mokiniai 1-4 klasių susirinkimuose.Struktūrą, veiklos nuostatus tvirtina Gimnazijos direktorius.
  6. Mokinių taryba:
    54.1. koordinuoja visų mokinių savivaldos institucijų veiklą, rūpinasi drausmės ir tvarkos palaikymu, organizuoja kultūrinius renginius, akcijas Gimnazijoje;
    54.2. svarsto mokinių teisių Gimnazijoje ir už jos ribų gynimo klausimus;
    54.3. bendraamžių tarpe organizuoja seminarus, paskaitas, diskusijas .
    54.4. bendradarbiauja su kitomis jaunimo organizacijomis, klubais, kitų mokyklų mokinių tarybomis bei pavieniais asmenimis.
  7. Gimnazijos tėvų komitetas, renkamas mokslo metų pradžioje klasės mokinių tėvų susirinkimuose ( po 1 atstovą nuo klasės) .
  8. Gimnazijos tėvų komitetas:
    56.1. atstovauja tėvų interesus sprendžiant Gimnazijos darbo organizavimo klausimus;
    56.2. kartu su Gimnazijos administracija atstovauja Gimnazijos interesus įvairiose instancijose;
    56.3. svarsto tėvų švietimo, tėvų įtraukimo į Gimnazijos veiklą, sprendžiant mokinių ugdymo klausimus;
  9. Direkcinė taryba – savivaldos institucija operatyvių, kasdieninių klausimų sprendimui.
    57.1. direkcinę tarybą sudaro mokyklos vadovai (direktorius, direktoriaus pavaduotojai);
    57.2. direkcinės tarybos pasitarimai, Gimnazijos veiklos programoje numatytų klausimų aptarimui organizuojami ne rečiau kaip kartą per mėnesį;
    57.3. direkcinės tarybos pasitarimuose gali būti kviečiami dalyvauti kiti gimnazijos darbuotojai, mokiniai ar jų tėvai (globėjai, rūpintojai).
  10. Direkcinė taryba:
    58.1. nagrinėja ugdymo organizavimo mokykloje klausimus;
    58.2. svarsto ugdymo turinio kaitos ir papildomojo ugdymo problemas;
    58.3. aptaria mokinių elgesio ir pamokų lankomumo klausimus;
    58.4. nagrinėja prevencinės veiklos, pilietiškumo, sveikos gyvensenos, lytiškumo ugdymo, projektinės veiklos klausimus;
    58.5. aptaria mokinių adaptacijos problemas;
    58.6. nagrinėja Gimnazijoje dirbančių mokytojų darbo, gerosios patirties sklaidos klausimus;
    58.7. svarsto aptarnaujančiojo technikinio personalo darbo klausimus.
  11. Mokytojų metodinė taryba – savivaldos institucija, sudaryta iš metodinių grupių pirmininkų Mokytojų metodinei tarybai vadovauja pirmininkas, kurį atviru balsavimu išrenka taryba;
  12. Mokytojų metodinė taryba:
    60.1. koordinuoja dalykų metodinių grupių veiklą;
    60.2. inicijuoja mokytojų dalijimąsi gerąja darbo patirtimi, bendrus kolektyvo kursus, seminarus;
    60.3. informuoja apie metodines naujoves;
    60.4. nagrinėja ugdymo turinį, dalykų ugdymo rezultatus, mokytojų profesinį tobulėjimą, svarsto atestacijos klausimus;
    60.5. mokytojų dalykų metodinė taryba rengia pranešimus ir siūlymus mokytojų tarybai bei atestacinei komisijai dėl Gimnazijos veiklos ir mokytojų kvalifikacijos;
    60.6. kartu su administracija sprendžia mokytojų krūvių svarstymo klausimą.
  13. Dalykų metodinė grupės – savivaldos institucijos, vienijančios atskiro dalykų, dalykų sričių mokytojus ugdomosios veiklos organizavimui, Gimnazijos tikslų ir uždavinių įgyvendinimui.
  14. Dalykų mokytojų metodinė grupė:
    62.1. nagrinėja ugdymo turinį, dalykų ugdymo rezultatus, mokytojų profesinį tobulėjimą, svarsto atestacijos klausimus;
    62.2. rengia siūlymus mokytojų metodinei tarybai dėl metodinės veiklos bei atestacinei komisijai dėl mokytojų kvalifikacijos;
  15. Gimnazijos veiklos tikslams įgyvendinti savanoriškai gali būti kuriamos kūrybinės iniciatyvinės grupės.

VI. VALDYMAS

  1. Gimnazijai vadovauja mokyklos direktorius. Steigėjas jį skiria vadovaudamasis Švietimo ir mokslo ministerijos nustatytais kvalifikaciniais reikalavimais pretendentams viešo konkurso organizavimo tvarka. Nesant direktoriui, jį pavaduoja direktoriaus pavaduotojas ugdymui.
  2. Direktorius:
    65.1. vadovauja Gimnazijos strateginio plano ir metinių veiklos programų Gimnazijos švietimo programų rengimui, jas tvirtina, vadovauja jų vykdymui;
    65.2. nustatyta tvarka priima ir atleidžia direktoriaus pavaduotojus, mokytojus, kitus ugdymo procese dalyvaujančius asmenis bei aptarnaujantį personalą, tvirtina jų pareigybinius aprašymus;
    65.3. telkia Gimnazijos bendruomenę valstybinei švietimo politikai įgyvendinti, Gimnazijos veiklos programai vykdyti;
    65.4. rūpinasi palankaus mikroklimato ugdymui ir darbui kūrimu, puoselėja demokratinius Gimnazijos bendruomenės santykius, mokytojo etikos normų laikymąsi, skaidriai priimdamas sprendimus;
    65.5. skiria vadybines funkcijas pavaduotojams, sudaro galimybes jiems savarankiškai dirbti, organizuoja reguliarų atsiskaitymą už nuveiktą darbą;
    65.6. inicijuoja darbuotojų pareigybinių aprašymų rengimą ir jas tvirtina;
    65.7. rengia Gimnazijos darbo tvarkos taisykles, organizuoja jų projekto svarstymą ir jas tvirtina;
    65.8. kartu su Gimnazijos taryba nustato mokinių ir darbuotojų skatinimo sistemą;
    65.9. kontroliuoja, kad Gimnazijos aplinkoje nebūtų vartojami alkoholiniai gėrimai, narkotinės ir psichotropinės medžiagos;
    65.10. stebi, analizuoja, vertina Gimnazijos veiklą, ugdymo rezultatus;
    65.11. rūpinasi mokytojų kvalifikacijos tobulinimu, sudaro sąlygas atestuotis;
    65.12. sudaro Specialiojo ugdymo komisiją, rūpinasi specialiosios pedagoginės-psichologinės pagalbos mokiniams teikimu;
    65.13. plėtoja bendradarbiavimą su mokinių tėvais (ar vaiko globėjais, rūpintojais);
    65.14. palaiko ryšius su Vaiko teisių apsaugos tarnyba, mokyklos rėmėjais, vietos bendruomene;
    65.15. organizuoja pagrindinės mokyklos ugdymo pasiekimų patikrinimą ir vidurinės mokyklos brandos egzaminus, nustatyta tvarka teikia informaciją Egzaminų centrui, steigėjo institucijoms;
    65.16. rūpinasi Gimnazijos intelektiniais, materialiniais ir finansiniais ištekliais, darbų ir civiline sauga;
    65.17. sudaro metinę Gimnazijos pajamų ir išlaidų sąmatą, organizuoja Gimnazijos veiklos sąvado (metinės ataskaitos, vidaus audito ataskaitos) rengimą ir teikia Gimnazijos tarybai pritarti;
    65.18. rūpinasi Gimnazijos tarptautiniais ryšiais;
    65.19. atstovauja Gimnazijai kitose institucijose;
    65.20. pagal kompetenciją sudaro sutartis, rašo įsakymus;
    65.21. imasi priemonių, kad laiku būtų suteikta pagalba mokiniui, kurio atžvilgiu buvo taikytas smurtas, prievarta, seksualinio ar kitokio pobūdžio išnaudojimas, ir apie tai informuoja suinteresuotas institucijas;
    65.22. tvirtina Gimnazijos ugdymo planą, mokomųjų dalykų teminius planus, pagilinto dalykų mokymo teminį planą; pasirenkamųjų dalykų ir dalykų modulių programas, adaptuotas ir modifikuotas programas specialiųjų poreikių mokiniams;
    65.23. vykdo kitas funkcijas pagal kompetenciją, reglamentuotas teisės aktuose, pareigybės apraše.
  3. Direktoriaus pavaduotojai ugdymui:
    66.1. organizuoja ugdymo plano, bendrųjų programų vykdymą, pamokų tvarkaraščio sudarymą;
    66.2. teikia pagalbą mokytojams pagal kuruojamus dalykus, prižiūri, kaip vykdomi Gimnazijos veiklą reglamentuojantys dokumentai;
    66.3. stebi ugdymo procesą ir vertina ugdymo rezultatus;
    66.4. skatina mokytojus tobulinti kvalifikaciją, dalykiškai bendradarbiauti ir atestuotis;
    66.5. prižiūri mokinių ir Gimnazijos baigimo dokumentų apskaitą;
    66.6. vadovauja neįgalių vaikų integravimosi programų įgyvendinimui, organizuoja Specialiojo ugdymo komisijos darbą;
    66.7. vykdo kitas pareigybės apraše numatytas funkcijas.
  4. Direktoriaus pavaduotojas papildomam ugdymui ir socialiniam darbui :
    67.1. organizuoja papildomo ugdymo procesą;
    67.2. sudaro papildomo ugdymo tvarkaraštį;
    67.3. teikia pagalbą mokytojams pagal kuruojamus dalykus, prižiūri, kaip vykdomi Gimnazijos veiklą reglamentuojantys dokumentai;
    67.4. inicijuoja (organizuoja) Gimnazijos bendruomenės renginius;
    67.5. organizuoja tėvų (globėjų, rūpintojų) švietimą;
    67.6. vykdo kitas pareigybės apraše numatytas funkcijas.
  5. Direktoriaus pavaduotojas administracijai ir ūkio reikalams:
    68.1. rūpinasi mokyklos materialiniais ir informaciniais ištekliais, patalpų paruošimu darbui, sanitarija ir higiena;
    68.2. organizuoja aptarnaujančiojo personalo darbą;
    68.3. rūpinasi Gimnazijos pastatų, inventoriaus ir mokymo priemonių apsauga;
    68.4. vykdo kitas pareigybės apraše numatytas funkcijas.

VII. PRIĖMIMAS Į DARBĄ IR DARBO APMOKĖJIMAS

  1. Direktorius skiriamas į šias pareigas ir atleidžiamas Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
  2. Direktoriaus pavaduotojus, pedagoginį ir kitą personalą priima į darbą ir atleidžia Gimnazijos direktorius Lietuvos respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
  3. Gimnazijos direktoriaus, pavaduotojų, mokytojo pareigybinė alga priklauso nuo turimo išsilavinimo, kvalifikacinės kategorijos, darbo stažo, moksleivių skaičiaus, tarifikuotų valandų skaičiaus, kitų Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytų kriterijų.

VIII. ATESTACIJA. KVALIFIKACIJOS TOBULINIMAS

  1. Gimnazijos vadovai ir mokytojai atestuojasi Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
  2. Gimnazijos vadovai ir mokytojai tobulina kvalifikaciją Lietuvos respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka, pagal Gimnazijoje parengtą kvalifikacijos tobulinimo programą.

IX. PASIEKIMŲ PATIKRINIMAI. EGZAMINAI

  1. Mokymosi pasiekimai tikrinami Švietimo ir mokslo ministerijos nustatyta tvarka. Pasiekimų patikrinimai organizuojami pagrindinio ugdymo programą baigusiems mokiniams, vadovaujantis Švietimo ir mokslo ministerijos Nacionalinio egzaminų centro parengta Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo tvarka.
  2. Brandos egzaminai, baigus vidurinio ugdymo programą, organizuojami vadovaujantis Švietimo ir mokslo ministerijos Nacionalinio egzaminų centro parengta Brandos egzaminų organizavimo ir vykdymo tvarka, brandos egzaminų tvarkaraščiu, vykdymo instrukcijomis.
  3. Mokinių pasirinktus brandos egzaminus leidžiama laikyti mokyklos direktoriaus įsakymu.

X. IŠSILAVINIMO, KVALIFIKACIJOS, PASIEKIMŲ PAŽYMĖJIMŲ IŠDAVIMAS

  1. Pažymėjimai išduodami vadovaujantis Švietimo ir mokslo ministro patvirtintomis Mokymosi pasiekimų įteisinimo tvarkomis.
  2. Už pažymėjimų blankų užsakymą, apsirūpinimą, saugojimą, atsiskaitymą už panaudotus blankus atsako mokyklos direktorius.
  3. Pažymėjimus išrašo mokyklos direktoriaus įsakymu paskirti mokyklos mokytojai.
  4. Už pažymėjimų apskaitos knygų tvarkymą atsako direktoriaus pavaduotoja ugdymui.

XI. GIMNAZIJOS RYŠIAI

  1. Gimnazija bendradarbiauja su jos veikla susijusiais juridiniais ir fiziniais asmenimis (švietimo, sveikatos, kultūros, sporto, teisėsaugos, Vaiko teisių apsaugos tarnyba, mokslo, studijų institucijomis).
  2. Gimnazija dalyvauja įvairiose programose ir projektuose, tarptautinėse programose, projektuose, organizuoja bendrus renginius su kitomis mokyklomis ir vietos bendruomene.
  3. Gimnazija turi teisę dalyvauti tarptautinėje švietimo erdvėje, tarptautinėse programose ar kitaip bendradarbiauti su užsienio valstybių švietimo sistemų subjektais.

XII. GIMNAZIJOS VEIKLOS PRIEŽIŪRA

  1. Švietimo stebėseną Gimnazija vykdo pagal Švietimo ir mokslo ministro patvirtintus švietimo stebėsenos rodiklius ir jo nustatytą tvarką.
  2. Vidaus audito vykdymą inicijuoja Gimnazijos direktorius.
  3. Gimnazijos veiklos priežiūrą pagal Švietimo ir mokslo ministro patvirtintus gimnazijos veiklos priežiūros nuostatus ir nustatytą Gimnazijos vadybinės ir pedagoginės veiklos išorinio audito metodiką vykdo steigėjas - Molėtų raj. savivaldybės taryba ir priežiūra vykdanti jo institucija- Molėtų rajono administracijos Kultūros ir švietimo skyrius.
  4. Valstybinę mokyklos veiklos priežiūrą vykdo Švietimo ir mokslo ministerijos, apskrities viršininko administracijos valstybinės švietimo priežiūros skyrius pagal Valstybinės švietimo priežiūros nuostatus.
  5. Gimnazijos finansinės veiklos kontrolę vykdo Valstybės kontrolės įgaliotos institucijos ir steigėjas.

XIII. TURTAS, LĖŠŲ ŠALTINIAI IR JŲ NAUDOJIMAS

  1. Gimnazija patikėjimo teise valdo, naudojasi ir įstatymų nustatyta tvarka disponuoja priskirta žeme, pastatais, finansiniais ištekliais, inventoriumi bei mokymo priemonėmis.
  2. Gimnazija finansuojama iš savivaldybės biudžeto pagal rajono savivaldybės tarybos tiems metams patvirtintus asignavimus ir asignavimų valdytojų sudarytas ir patvirtintas išlaidų (programų) sąmatas. Švietimo programoms finansuoti taikomas lėšų skyrimo vienam moksleiviui principas. Lėšos, skirtos moksleivio krepšeliui finansuoti, naudojamos pagal rajono savivaldybės tarybos patvirtintą tvarką.
  3. Išlaidų sąmatą sudaro asignavimų valdytojas, neviršydamas bendrųjų asignavimų darbo užmokesčiui ir turtui įsigyti.
  4. Gimnazija organizuoja iš biudžeto finansuojamų programų rengimą ir vykdymą, neviršijant šioms programoms patvirtintų bendrųjų asignavimų, iš jų- darbo užmokesčiui ir turtui įsigyti- sumų.
  5. Gimnazija užtikrina finansinių ir statistinių ataskaitų teisingumą ir pateikimą laiku. Gimnazija užtikrina programų vykdymo ir paskirtų asignavimų naudojimo teisėtumą, ekonomiškumą, efektyvumą ir rezultatyvumą.
  6. Gimnazija gali gauti paramą ir labdarą iš užsienio valstybių, organizacijų, piliečių bei turėti pajamų už teikiamas paslaugas. Gimnazijos taryba priima sprendimą dėl lėšų panaudojimo.
  7. Pajamos už teikiamas paslaugas naudojamos rajono savivaldybės tarybos nustatyta tvarka. Gimnazija buhalterinę apskaitą organizuoja ir atskaitomybę tvarko savarankiškai Lietuvos respublikos Finansų ministerijos ir įstaigos vadovo nustatyta tvarka.

XIV. NUOSTATŲ TVIRTINIMAS, KEITIMAS IR PAPILDYMAS

  1. Gimnazijos steigėjas tvirtina Gimnazijos nuostatus, jų pakeitimus ir papildymus.
  2. Gimnazijos nuostatai keičiami, papildomi, pasikeitus Lietuvos Respublikos teisės aktams arba Gimnazijos direktoriaus, Gimnazijos tarybos iniciatyva. Naujų nuostatų redakciją tvirtina steigėjas.

XV. DOKUMENTŲ VALDYMAS IR SAUGOJIMAS

  1. Mokyklos dokumentų valdymą ir saugojimą reglamentuoja Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymas, Raštvedybos taisyklės, Dokumentų rengimo ir įforminimo taisyklės, Bendrojo lavinimo mokyklų dokumentų saugojimo terminų rodyklė.

XVI. GIMNAZIJOS REGISTRAVIMAS

  1. Gimnazija registruojama Juridinių asmenų registre Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyta tvarka.

XVII. GIMNAZIJOS PABAIGA IR PERTVARKYMAS

  1. Gimnazija reorganizuojama, likviduojama ar pertvarkoma vadovaujantis Civiliniu kodeksu ir Švietimo įstatymu.
  2. Gimnazijos direktorius apie Gimnazijos reorganizavimą, likvidavimą ar pertvarkymą privalo raštu pranešti kiekvienam mokiniui ne vėliau kaip prieš tris mėnesius iki Gimnazijos reorganizavimo, likvidavimo ar pertvarkymo pradžios. Jis privalo įvykdyti visus mokymosi sutartyje numatytus Gimnazijos įsipareigojimus mokiniams.

Molėtų gimnazijos direktorė Rimutė Guobienė

______________________________

SUDERINTA
Molėtų gimnazijos tarybos
2005 m. sausio 27d. posėdžio protokolu Nr. 6-5



Jūsų komentaras
Įveskite patvirtinimo kodą, kurį matote paveikslėlyje
AntiSpam
komentarų nėra

© Molėtų rajono savivaldybė. Visos teisės saugomos. Sprendimas: Idamas. Naudojama Smart Web sistema.