Realūs vaizdai iš "vakarėlio" ligoninėse, kuriuo niekas nesidžiaugia. Stabdykime pandemiją. |
Stabdykime pandemiją. Likime namuose. Tai - realūs vaizdai iš "vakarėlio" ligoninėse, kuriuo niekas nesidžiaugia. Gyvenkime ramiau. Padėkime suvaldyti pandemiją. „Vakarėlis pagal gydytojus" - reklamos mokyklos absolvenčių sugalvota reklamos kampanija, atspindinti COVID-19 virusu užsikrėtusius pacientus gydančių medikų kasdienybę. Ji pripažinta geriausiu kūrybinės sesijos „Corona Brief Session: ramiau, gydytojai prašo" darbu. Šią sesiją, Lietuvoje įsibėgėjus antrajai koronaviruso pandemijos bangai, inicijavo komunikacijos agentūra „Fabula Hill & Knowlton Strategies" ir reklamos mokykla „The Atomic Garden". Vaizdai iš šiandieninės medikų kasdienybės bus rodomi lauko plakatuose, televizijoje, socialiniuose tinkluose. „Mūsų idėja - sugretinti žmonėms įprastus vakarėlius ir „vakarėlius", kuriuose šiandien su koronavirusu kovojantys medikai atsiduria kiekvieną dieną. Kampanijos pamatas - tai realūs vaizdai, užfiksuoti, fotografo Vidmanto Balkūno bei soc. projektų komandų "Ugdanti komunikacija" ir "Priešakinėse linijose", medikų darbo metu: kova dėl gyvybių, begalinės pastangos, ekstremalios situacijos, o kartais - net medikų ašaros. Tokiu būdu visuomenei siekiame parodyti, kad vienas vakarėlis gali turėti dvi puses, ir abi jos yra arčiau nei manome", - sako „Vakarėlio pas gydytojus" idėjos autorės Saulė Igarytė ir Meilė Pečiulytė. |