MOLĖTŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL PRITARIMO VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS MOLĖTŲ R. PIRMINĖS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS CENTRO 2014 M. VEIKLOS ATASKAITAI IR 2015 M. VEIKLOS UŽDUOČIŲ PATVIRTINIMO 2015 m. kovo 26 d. Nr. B1-56
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 punktu, Lietuvos Respublikos viešųjų įstaigų įstatymo 10 straipsnio 5 dalimi, 12 straipsniu ir Lietuvos nacionalinės sveikatos sistemos viešųjų įstaigų veiklos finansinių rezultatų vertinimo kiekybinių ir kokybinių rodiklių ir vadovaujančių darbuotojų mėnesinės algos kintamosios dalies nustatymo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2011 m. gruodžio 1 d. įsakymu Nr. V-1019 „Dėl Lietuvos nacionalinės sveikatos sistemos viešųjų įstaigų veiklos finansinių rezultatų vertinimo kiekybinių ir kokybinių rodiklių ir vadovaujančių darbuotojų mėnesinės algos kintamosios dalies nustatymo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 9 ir 10 punktais, apsvarsčiusi viešosios įstaigos Molėtų r. pirminės sveikatos priežiūros centro 2014 metų veiklą bei atsižvelgdama į viešosios įstaigos Molėtų r. 2015-02-27 raštą Nr. S-83 „Dėl veiklos ataskaitos ir finansinės atskaitomybės pateikimo“,
Molėtų rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
1. Pritarti viešosios įstaigos Molėtų r. pirminės sveikatos priežiūros centro 2014 metų veiklos ataskaitai (pridedama).
2. Patvirtinti viešosios įstaigos Molėtų r. pirminės sveikatos priežiūros centro 2015 m. veiklos užduotis (pridedama).
Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA Molėtų rajono savivaldybės tarybos 2015 m. kovo 26 d. sprendimu Nr. B1-56
VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS MOLĖTŲ R. PIRMINĖS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS CENTRO 2015 M. VEIKLOS UŽDUOTYS
Eil. Nr.
|
Vertinimo rodikliai
|
Vertinimo kriterijus
|
Kiekybiniai vertinimo rodikliai
|
1.
|
Finansinis įstaigos veiklos rezultatas, Eur.
|
Teigiamas
|
2.
|
Įstaigos sąnaudų darbo užmokesčiui dalis
|
Ne daugiau 82 proc.
|
3.
|
Įstaigos sąnaudų valdymo išlaidoms dalis
|
Ne daugiau 5 proc.
|
4.
|
Papildomų finansavimo šaltinių pritraukimas
|
2 proc. nuo bendrųjų įstaigos pajamų
|
Kokybiniai vertinimo rodikliai
|
5.
|
Pacientų pasitenkinimo įstaigos teikiamomis paslaugomis lygis bei pacientų skundų tendencijos
|
Pasitvirtinusių pacientų skundų skaičius – 0
Pralaimėtų teisminių bylų skaičius-0
Maksimali patekimo pas šeimos gydytoją trukmė – 3 dienos
Medicinos personalo darbą gerai ir labi gerai vertinančių pacientų procentas –ne mažiau 90 (apklausos duomenimis).
|
6.
|
Kokybės vadybos sistemos diegimo ir vystymo laipsnis
|
Atliktų vidaus kokybės auditų skaičius – 12
|
7.
|
Prioritetinių paslaugų teikimo dinamika
|
Skatinamųjų paslaugų planuojama atlikti 98%, prevencinių programų 95% nuo suplanuotų paslaugų
Gydytojo odontologo papildomo etato įsteigimas-1
|
8
|
Informacinių technologijų diegimo ir vystymo lygis
|
Įdiegti pacientų registracijos elektroninę sistemą pagal projektą
Kompiuterizuota 12 gydytojų darbo vietų, 3 klinikinės diagnostikos laboratorijos ir 1 procedūrinio kabineto.
Nuolat atnaujinamas įstaigos interneto svetainė, kompiuterinė programa „profilaktinės programos“, apskaitos programa.
|
|