MOLĖTŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMO PROJEKTAS
DĖL MOLĖTŲ GIMNAZIJOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO 2013 m. balandžio d. Nr. Molėtai
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos civilinio kodekso (Žin. ,2000, Nr. 74-2262) 2.43 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin. , 1994, Nr. 55-1049, 2008, Nr. 113-4290) 16 straipsnio 4 dalimi ir 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymo (Žin. , 1995, Nr. 104-2322, 2010, Nr. 15-699) 4 straipsnio 3 dalies 1 punktu, 6 straipsnio 5 dalimi, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo (Žin. , 2011, Nr. 38-1804) 43 straipsnio 3 ir 4 dalimis, Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2011 m. birželio 29 d. įsakymo Nr. V-1164 „Dėl nuostatų, įstatų ar statutų įforminimo reikalavimų patvirtinimo“ (Žin. , 2011, Nr. 80-3925) 2 punktu,
Molėtų rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a :
2. Patvirtinti Molėtų gimnazijos nuostatus (pridedama).
3. Įgalioti Molėtų gimnazijos direktorę Rimutę Guobienę pasirašyti įstaigos nuostatus ir įregistruoti juos Juridinių asmenų registre įstatymų nustatyta tvarka.
4. Pripažinti netekusiu galios Molėtų rajono savivaldybės tarybos 2012 m. vasario 23 d. sprendimą Nr. B1-25 „Dėl Molėtų gimnazijos nuostatų patvirtinimo“ nuo naujų nuostatų įregistravimo Juridinių asmenų registre.
Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
Parengė Kultūros ir švietimo skyriaus vyresn. specialistas Vytautas Kralikevičius
Pastabas ir pasiūlymus teikti el. p. v.kralikevicius@moletai.lt iki 2013-04-24.
PATVIRTINTA Molėtų rajono savivaldybės tarybos 2013 m. .d. sprendimu Nr.
MOLĖTŲ GIMNAZIJOS NUOSTATAI
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Molėtų gimnazijos nuostatai (toliau – Nuostatai) reglamentuoja Molėtų gimnazijos (toliau – Gimnazija) teisinę formą, priklausomybę, savininką, savininko teises ir pareigas įgyvendinančią instituciją, buveinę, mokyklos grupę, tipą, pagrindinę paskirtį, mokymo kalbą ir mokymo formas, mokymo organizavimo būdus, vykdomas programas, veiklos teisinį pagrindą, sritį, rūšis, tikslą, uždavinius, funkcijas, mokymosi pasiekimus įteisinančių dokumentų išdavimą, Gimnazijos teises ir pareigas, veiklos organizavimą ir valdymą, savivaldą, darbuotojų priėmimą į darbą, jų darbo apmokėjimo tvarką ir atestaciją, lėšų šaltinius, jų naudojimo tvarką ir finansinės veiklos kontrolę, Gimnazijos veiklos priežiūrą, reorganizavimo, likvidavimo ar pertvarkymo tvarką.
2. Gimnazijos oficialus pavadinimas – Molėtų gimnazija, trumpasis pavadinimas – Molėtų gimnazija. Gimnazija įregistruota Juridinių asmenų registre, kodas 191227820.
3. Mokyklos istorija:1980 m. rugsėjo 1 d. įsteigta Molėtų 2-oji vidurinė mokykla. Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos kolegijos1997 m. gegužės 30 d. nutarimu Nr. 36 mokyklai suteiktas gimnazijos statusas.
4. Teisinė forma – savivaldybės biudžetinė įstaiga.
5. Priklausomybė – savivaldybės mokykla.
6. Savininkas – Molėtų rajono savivaldybė.
7. Savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija – Molėtų rajono savivaldybės taryba, kuri:
7. 1. tvirtina Nuostatus;
7. 2. priima sprendimus dėl Gimnazijos reorganizavimo, struktūros pertvarkos ar likvidavimo;
7. 3. priima sprendimą dėl Gimnazijos skyriaus steigimo ar nutraukimo;
7. 4. teisės aktų nustatyta tvarka priima į pareigas arba iš jų atleidžia Gimnazijos direktorių;
7. 5. priima sprendimą dėl Gimnazijos buveinės pakeitimo;
7. 6. sprendžia kitus Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatyme, kituose įstatymuose ir Nuostatuose jos kompetencijai priskirtus klausimus.
8. Buveinė – Jaunimo g. 5, 33127, Molėtai.
9. Grupė – bendrojo ugdymo mokykla.
10. Tipas –gimnazija.
11. Pagrindinė paskirtis – gimnazijos tipogimnazija.
12. Mokymo kalba – lietuvių.
13. Mokymo formos ir mokymo formų organizavimo būdai – grupinio mokymosi, vykdoma kasdienio mokymo proceso organizavimo būdu ir pavienio mokymosi, organizuojama savarankiško mokymo proceso organizavimo būdu.
14. Gimnazija vykdo pagrindinio ugdymo antrosios dalies, individualizuotas pagrindinio ugdymo antrosios dalies, vidurinio ugdymo, neformaliojo vaikų švietimo programas.
15. Gimnazija išduoda pagrindinio išsilavinimo pažymėjimus, pagrindinio ugdymo pasiekimų pažymėjimus, vidurinio ugdymo pasiekimų pažymėjimus, mokymosi pasiekimų pažymėjimus , brandos atestatus, jų priedus bei brandos atestato (diplomo) priedus.
16. Gimnazija yra viešasis juridinis asmuo, turintis antspaudą su valstybės herbu ir įstaigos pavadinimu, atsiskaitomąją ir kitas sąskaitas Lietuvos Respublikos įregistruotuose bankuose, atributiką. Savo veiklą grindžia Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, švietimo ir mokslo ministro įsakymais, Molėtų rajono savivaldybės tarybos sprendimais, Molėtų rajono savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais, kitais teisės aktais ir šiais Nuostatais.
II. GIMNAZIJOS VEIKLOS SRITYS IR RŪŠYS, TIKSLAS, UŽDAVINIAI, FUNKCIJOS, MOKYMOSI PASIEKIMUS ĮTEISINANČIŲ DOKUMENTŲ IŠDAVIMAS
17. Gimnazijos veiklos sritis – švietimas.
18. Gimnazijos švietimo veiklos rūšys:
18. 1. pagrindinė veiklos rūšis – vidurinis ugdymas, kodas 85. 31. 20;
18. 2. kitos švietimo veiklos rūšys:
18. 2. 1. pagrindinis ugdymas, kodas 85. 31. 10;
18. 2. 2. sportinis ir rekreacinis švietimas, kodas 85. 51;
18. 2. 3. kultūrinis švietimas, kodas 85. 52;
18. 2. 4. kitas, niekur nepriskirtas, švietimas, kodas 85. 59;
18. 2. 5. švietimui būdingų paslaugų veikla, profesinio informavimo veikla, kodas 85. 60.
19. Kitos ne švietimo veiklos rūšys:
19. 1. kitų maitinimo paslaugų teikimas, kodas 56. 29;
19. 2. kita žmonių sveikatos priežiūros veikla, kodas 86. 90;
19. 3. bibliotekų ir archyvų veikla, kodas 91. 01;
19. 4. vaikų poilsio stovyklų veikla, kodas 55. 20. 20;
19. 5. kraštovaizdžio tvarkymas, kodas 81. 30;
19. 6. kitas keleivinis sausumos transportas, kodas 49. 39;
19. 7. kita, niekur nepriskirta, nesusijusi su apgyvendinimu socialinio darbo veikla, kodas 88. 99;
19. 8. kompiuterių nuoma, kodas 77. 33. 10;
19. 9. spausdinimas ir su spausdinimu susijusios paslaugos, kodas 18. 1;
19. 10. sporto įrenginių eksploatavimas, kodas 93. 11;
19. 11. muziejų veikla, kodas 91. 02.
20. Gimnazijos veiklos tikslas – plėtoti dvasines, intelektines ir fizines asmens galias, bendrąsias ir esmines dalykines kompetencijas, būtinas tolesniam mokymuisi, profesinei karjerai ir savarankiškam gyvenimui.
Gimnazijos veiklos uždaviniai:
21. 1. teikti mokiniams kokybišką pagrindinį ir vidurinį išsilavinimą;
21. 2. tenkinti mokinių pažinimo, lavinimosi ir saviraiškos poreikius;
21. 3. teikti mokiniams reikiamą pagalbą;
21. 4. užtikrinti sveiką ir saugią mokymo (-si) aplinką.
Gimnazijos funkcijos:
22. 1. vykdo pagrindinio ugdymo, individualizuoto pagrindinio ugdymo, vidurinio ugdymo ir neformaliojo vaikų švietimo programas. Vadovaudamasi švietimo ir mokslo ministro tvirtinamomis bendrosiomis programomis, atsižvelgdama į vietos ir Gimnazijos bendruomenės reikmes, taip pat mokinių poreikius ir interesus, konkretina ir individualizuoja ugdymo turinį;
22. 2. rengia pagrindinio ugdymo antrosios dalies ir vidurinio ugdymo programas papildančius bei mokinių poreikius tenkinančius šių programų modulius, neformaliojo vaikų švietimo programas;
22. 3. vykdo mokymo sutartyse sutartus įsipareigojimus, užtikrina geros kokybės švietimą;
22. 4. vykdo pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimą, brandos egzaminus švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka;
22. 5. išduoda mokymosi pagal pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas pasiekimus įteisinančius dokumentus švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka;
22. 6. sudaro palankias sąlygas veikti mokinių organizacijoms, skatinančioms mokinių dorovinį, tautinį, pilietinį sąmoningumą, patriotizmą, puoselėjančioms kultūrinę ir socialinę brandą, padedančioms tenkinti saviugdos ir saviraiškos poreikius;
22. 7. teikia informacinę, psichologinę, socialinę pedagoginę, specialiąją pedagoginę, specialiąją pagalbą, vykdo mokinių sveikatos priežiūrą, profesinį orientavimą bei vaiko minimalios priežiūros priemones;
22. 8. kuria darbo sistemą su gabiais ir su turinčiais mokymosi problemų mokiniais, integruoja mokinius su negalia;
22. 9. organizuoja tėvų (globėjų, rūpintojų) pageidavimu jų mokamas papildomas paslaugas (klubus, būrelius, stovyklas, ekskursijas ir kita) teisės aktų nustatyta tvarka;
22. 10. sudaro sąlygas darbuotojams kelti kvalifikaciją;
22. 11. užtikrina higienos normas, teisės aktų reikalavimus atitinkančią sveiką, saugią mokymosi ir darbo aplinką;
22. 12. kuria ugdymo turinio reikalavimams įgyvendinti reikiamą materialinę bazę, vadovaudamasi švietimo ir mokslo ministro patvirtintais Švietimo aprūpinimo standartais;
22. 13. organizuoja ir vykdo mokinių maitinimą Gimnazijoje;
22. 14. viešai skelbia informaciją apie Gimnazijos veiklą švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka;
22. 15. organizuoja ir vykdo mokinių vežiojimą į Gimnaziją ir iš jos į namus;
22. 16. atlieka Gimnazijos veiklos įsivertinimą;
22. 17. organizuoja bibliotekos ir skaityklos veiklą pagal mokinių ir mokytojų poreikius;
22. 18. organizuoja mokinių pažintinę veiklą tam panaudojant Gimnazijos transportą teisės aktų nustatyta tvarka;
22. 19. atlieka kitas įstatymų ir kitų teisės aktų numatytas funkcijas.
III. GIMNAZIJOS TEISĖS IR PAREIGOS
23. Gimnazija, įgyvendindama iškeltą tikslą ir uždavinius, atlikdama jai priskirtas funkcijas, turi teisę:
23. 1. parinkti mokymo metodus ir mokymosi veiklos būdus;
23. 2. kurti naujus mokymo ir mokymosi modelius, užtikrinančius kokybišką išsilavinimą;
23. 3. bendradarbiauti su Gimnazijos veiklai įtakos turinčiais fiziniais ir juridiniais asmenimis;
23. 4. Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos nustatyta tvarka vykdyti šalies ir tarptautinius švietimo projektus;
23. 5. įstatymų nustatyta tvarka stoti ir jungtis į asociacijas, dalyvauti jų veikloje;
23. 6. gauti paramą Lietuvos Respublikos labdaros ir paramos įstatymo (Žin. , 1993, Nr. 21-506; 2000, Nr. 61-1818) nustatyta tvarka;
23. 7. naudotis kitomis teisės aktų suteiktomis teisėmis.
Gimnazijos pareigos:
24. 1. užtikrinti sveiką, saugią, užkertančią kelią smurto, prievartos apraiškoms ir žalingiems įpročiams, aplinką;
24. 2. užtikrinti mokymo sutarčių sudarymą ir sutartų įsipareigojimų vykdymą;
24. 3. užtikrinti kokybišką pagrindinio ugdymo II dalies, individualizuoto pagrindinio ugdymo II dalies ir vidurinio ugdymo programų vykdymą;
24. 4. sudaryti higienos normas atitinkančias ugdymo sąlygas;
24. 5. užtikrinti veiksmingą vaiko minimalios priežiūros priemonių įgyvendinimą;
24. 6. viešai skelbti informaciją apie Gimnazijos veiklą;
24. 7. suprantamai ir aiškiai, taisyklinga lietuvių kalba perteikti ugdymo turinį, kai teisės aktais nustatyta, kad atitinkamas ugdymo turinys perteikiamas lietuvių kalba;
24. 8. užtikrinti atvirumą vietos bendruomenei;
24. 9. vykdyti kitas pareigas, nustatytas Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme ir kituose teisės aktuose.
IV. GIMNAZIJOS VEIKLOS ORGANIZAVIMAS IR VALDYMAS
Gimnazijos veiklos organizavimo teisinis pagrindas:
25. 1. direktoriaus patvirtintas Gimnazijos strateginis planas, kuriam yra pritarusi Gimnazijos taryba ir Molėtų rajono savivaldybės administracinis direktorius arba jo įgaliotas asmuo;
25. 2. direktoriaus patvirtintas Gimnazijos metinis veiklos planas, kuriam yra pritarusi Gimnazijos taryba;
25. 3. direktoriaus patvirtintas Gimnazijos ugdymo planas, kuriam yra pritarusi Gimnazijos taryba ir Molėtų rajono savivaldybės administracinis direktorius arba jo įgaliotas asmuo.
Gimnazijai vadovauja direktorius, kurį į pareigas skiria (konkurso būdu) ir iš pareigų atleidžia Molėtų rajono savivaldybės taryba. Direktorius tiesiogiai pavaldus ir atskaitingas Molėtų rajono savivaldybės tarybai bei Savivaldybės administracijos direktoriui, vykdančiam Savivaldybės tarybos jam pavestas funkcijas, susijusias su Gimnazijos direktoriaus darbo santykių įgyvendinimu Darbo kodekso ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka, išskyrus skyrimą į pareigas ir atleidimą iš jų bei tarnybinių nuobaudų jam skyrimą. Direktorius:
28. 1. tvirtina Gimnazijos vidaus struktūrą ir Gimnazijos darbuotojų pareigybių sąrašą, neviršydamas nustatyto didžiausio leistino pareigybių skaičiaus;
28. 2. nustato Gimnazijos direktoriaus pavaduotojų ugdymui, direktoriaus pavaduotojo administracijai ir ūkio reikalams veiklos sritis;
28. 3. tvirtina mokytojų ir kitų darbuotojų pareigybių aprašymus, Lietuvos Respublikos darbo kodekso ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka priima į darbą ir atleidžia iš jo Gimnazijos darbuotojus, skatina juos, skiria jiems drausmines nuobaudas;
28. 4. priima mokinius į Gimnaziją Molėtų rajono savivaldybės tarybos nustatyta tvarka, sudaro mokymo sutartis teisės aktų nustatyta tvarka;
28. 5. vadovaudamasis įstatymais ir kitais teisės aktais, Gimnazijos vidaus tvarkos taisyklėse nustato mokinių teises, pareigas ir atsakomybę;
28. 6. suderinęs su Gimnazijos taryba, tvirtina Gimnazijos vidaus tvarkos taisykles;
28. 7. kartu su Gimnazijos taryba sprendžia ar leisti ant Gimnazijos pastatų ar Gimnazijos teritorijoje statyti judriojo (mobiliojo) ryšio stotis įstatymų nustatyta tvarka;
28. 8. vadovauja Gimnazijos strateginio plano, metinių veiklos planų rengimui, juos tvirtina, vadovauja jų vykdymui;
28. 9. sudaro mokiniams ir darbuotojams saugias ir sveikatai nekenksmingas darbo sąlygas visais su mokymusi ir darbu susijusiais aspektais;28. 10. organizuoja ir koordinuoja Gimnazijos veiklą pavestoms funkcijoms atlikti, uždaviniams įgyvendinti, analizuoja ir vertina Gimnazijos veiklą; 28. 11. leidžia įsakymus, kontroliuoja jų vykdymą; 28. 12. sudaro Gimnazijos vardu sutartis Gimnazijos funkcijoms atlikti;
28. 13. organizuoja Gimnazijos dokumentų saugojimą ir valdymą teisės aktų nustatyta tvarka;
28. 14. teisės aktų nustatyta tvarka valdo, naudoja Gimnazijos turtą, lėšas ir jais disponuoja, rūpinasi intelektiniais, materialiniais, finansiniais, informaciniais ištekliais, užtikrina jų optimalų valdymą ir naudojimą;
28. 15. rūpinasi metodinės veiklos organizavimu, darbuotojų profesiniu tobulėjimu, sudaro jiems sąlygas kelti kvalifikaciją, mokytojams ir kitiems pedagoginiams darbuotojams užtikrina galimybę atestuotis ir organizuoja jų atestaciją švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka;
28. 16. inicijuoja Gimnazijos savivaldos institucijų sudarymą ir skatina jų veiklą;
28. 17. bendradarbiauja su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), pagalbą mokiniui, mokytojui ir mokyklai teikiančiomis įstaigomis, teritorinėmis policijos, socialinių paslaugų, sveikatos įstaigomis, vaiko teisių apsaugos tarnybomis ir kitomis institucijomis, dirbančiomis vaiko teisių apsaugos srityje;
28. 18. atstovauja Gimnazijai kitose institucijose;
28. 19. vadovauja Gimnazijos mokytojų tarybai;
28. 20. užtikrina veiksmingą Gimnazijos vidaus kontrolės sistemos sukūrimą, jos veikimą ir tobulinimą;
28. 21. garantuoja, kad pagal Lietuvos Respublikos viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatymą teikiami ataskaitų rinkiniai ir statistinės ataskaitos būtų teisingi;
28. 22. organizuoja Gimnazijos strateginio plano ir metinio veiklos plano, švietimo programų rengimą;
28. 23. užtikrina veiksmingą Gimnazijos vidaus kontrolės sistemos sukūrimą, jos veikimą ir tobulinimą;
28. 24. yra asignavimų valdytojas ir vykdo jam pavestas pareigas, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymu;
28. 25. organizuoja Gimnazijos veiklos įsivertinimą;
28. 26. atsako už asmens duomenų apsaugą, garantuoja, kad pagal Lietuvos Respublikos viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatymą teikiami ataskaitų rinkiniai ir statistinės ataskaitos būtų teisingi;
28. 27. už mokinio elgesio normų pažeidimą gali skirti mokiniui drausmines auklėjamojo poveikio priemones, numatytas Vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatyme ir Gimnazijos mokinio taisyklėse;28. 28. sudaro Gimnazijos vaiko gerovės komisiją ir tvirtina jos darbo reglamentą;
28. 29. atsako už bendruomenės narių informavimą;
28. 30. vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatymo nustatyta tvarka kreipiasi į Molėtų rajono savivaldybės administracijos direktorių dėl minimalios ir vidutinės priežiūros priemonių vaikui skyrimo;
28. 31. užtikrina bendradarbiavimu grįstus santykius, mokytojo etikos normų laikymąsi, skaidriai priimamus sprendimus, pedagoginio ir nepedagoginio personalo profesinį tobulėjimą, kuria sveiką, saugią, užkertančią kelią bet kokioms smurto, prievartos apraiškoms ir žalingiems įpročiams aplinką;
28. 32. sudaro teisės aktų nustatytas komisijas, darbo grupes;
28. 33. atlieka kitas teisės aktuose ir pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas;28. 34. Gimnazijos direktorius atsako už Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų laikymąsi Gimnazijoje, už demokratinį Gimnazijos valdymą, tinkamą funkcijų atlikimą, nustatytų Gimnazijos tikslo ir uždavinių įgyvendinimą, Gimnazijos veiklos rezultatus, už gerą ir veiksmingą vaiko minimalios priežiūros priemonių įgyvendinimą.
29. Laikinai direktoriui nesant darbe Gimnazijoje (komandiruotė, nedarbingumas, atostogos), jo funkcijas atlieka pavaduotojas ugdymui. Jei jis negali – kitas teisės aktų nustatyta tvarka paskirtas asmuo.
30. Gimnazijoje sudaromos metodinės grupės ir metodinė taryba.
31. Metodinė taryba – institucija, siekianti nuolatinio mokytojų profesinės kompetencijos augimo ir ugdymo proceso veiksmingumo užtikrinimo.
Gimnazijos metodinę tarybą sudaro metodinių grupių pirmininkai. Metodinės tarybos veiklai vadovauja pirmininkas, kurį metodinės tarybos posėdžio metu renka tarybos nariai atviru balsavimu, balsų dauguma mokslo metų laikotarpiui. Siūlyti pirmininko arba kelti savo kandidatūrą gali bet kuris metodinės grupės pirmininkas. Metodinės tarybos pirmininko rinkimus organizuoja Gimnazijos direktoriaus pavaduotojas ugdymui. Metodinės tarybos sekretorių renka metodinės tarybos nariai atviru balsavimu, balsų dauguma mokslo metų laikotarpiui. Sekretoriaus kandidatūrą teikia metodinės tarybos pirmininkas. Metodinės tarybos posėdžiai vyksta pagal metodinės tarybos veiklos planą arba esant reikalui. Posėdžiams pirmininkauja metodinės tarybos pirmininkas. Posėdis teisėtas, jeigu jame dalyvauja daugiau kaip du trečdaliai tarybos narių. Posėdžiai protokoluojami ir protokolai saugomi teisės aktų nustatyta tvarka. Apie posėdžius narius ne vėliau kaip prieš 3 dienas iki posėdžio informuoja raštu metodinės tarybos pirmininkas. Nutarimai priimami atviru balsavimu, balsų dauguma. Esant vienodam balsų skaičiui, lemia metodinės tarybos pirmininko balsas. Metodinės tarybos funkcijos: rengia metinę metodinės veiklos programą; nustato mokytojų metodinės veiklos prioritetus; vienija dalykų mokytojus ugdomosios veiklos organizavimui, Gimnazijos tikslų ir uždavinių įgyvendinimui; teikia siūlymus Gimnazijos veiklos planavimui; organizuoja metodinę veiklą; koordinuoja metodinių grupių veiklą; svarsto klausimus, susijusius su ugdymo proceso efektyvinimu; teikia siūlymus Gimnazijos ugdymo planui; inicijuoja mokytojų bendradarbiavimą, rūpinasi gerosios patirties sklaida; dalyvauja rengiant ir realizuojant pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programas; siūlo skatinti mokytojus už aktyvią metodinę – pedagoginę veiklą; rengia metodines rekomendacijas; prireikus vertina mokytojų metodinius darbus mokytojų praktinę veiklą bei kartu su Gimnazijos vadovu planuoja ugdymo proceso aprūpinimą metodine medžiaga, vadovėliais, periodine spauda, literatūra, derina mokymo priemonių paskirstymą, ugdymo inovacijų diegimą. Metodinė taryba už atliktą darbą atsiskaito mokytojų tarybos posėdyje kiekvienų mokslo metų pabaigoje. Metodinė grupė – Gimnazijos institucija, kurią sudaro to paties ar giminingų mokomųjų dalykų mokytojai. Mokytojo dalyvavimas savo dalyko metodinės grupės veikloje yra privalomas. Metodinei grupei vadovauja metodinės grupės pirmininkas (ne mažesnės kaip vyresniojo mokytojo kategorijos), kurį renka metodinės grupės nariai atviru balsavimu, balsų dauguma vieneriems mokslo metams. Siūlyti pirmininko, kelti savo kandidatūrą turi teisę bet kuris metodinės grupės narys. Metodinių grupių pirmininkų rinkimus pagal kuruojamas sritis organizuoja Gimnazijos direktoriaus pavaduotojai ugdymui. Posėdžiui kviečia ir metodinės grupės narius ne vėliau kaip prieš 3 dienas raštu informuoja metodinės grupės pirmininkas. Metodinės grupės posėdžiai vyksta pagal metodinės grupės veiklos planą arba esant reikalui. Posėdžiai protokoluojami ir saugomi teisės aktų nustatyta tvarka. Posėdžiams pirmininkauja metodinės grupės pirmininkas. Metodinės grupės posėdžiai yra teisėti, jei juose dalyvauja daugiau kaip du trečdaliai grupės narių. Nutarimai priimami atviru balsavimu, balsų dauguma. Esant vienodam balsų skaičiui, lemia metodinės grupės pirmininko balsas. Metodinės grupės funkcijos: planuoja ir organizuoja metodinės grupės veiklą; nagrinėja dalykų ugdymo programas; aprobuoja mokomųjų dalykų teminius planus; nagrinėja ugdymo turinį; dalykų ugdymo rezultatus; mokytojų profesinį tobulėjimą; inicijuoja renginių organizavimą; bendradarbiauja su Gimnazijos biblioteka užsakant vadovėlius, komplektuojant bibliotekos fondą, planuojant ir vykdant mokinių projektinę veiklą; teikia siūlymus Gimnazijos direktoriui dėl mokytojų pamokų krūvių skirstymo; organizuoja mokytojų savo darbo įsivertinimą ir įvertinimą; dalyvauja mokiniams ginant projektinius darbus, juos vertina; vykdo skubius ir trumpalaikius Gimnazijos administracijos įpareigojimus, susijusius su ugdymo proceso organizavimu; teikia siūlymus metodinei tarybai ugdymo proceso tobulinimo klausimais; atsiskaito už atliktą darbą Gimnazijos direkcinės tarybos posėdyje kiekvienų mokslo metų pabaigoje.
V. GIMNAZIJOS SAVIVALDA
Gimnazijos taryba (toliau – Taryba) yra aukščiausia Gimnazijos savivaldos institucija atstovaujanti mokiniams, mokytojams, tėvams (globėjams, rūpintojams) ir vietos bendruomenei. Taryba telkia Gimnazijos mokinių, mokytojų, tėvų (globėjų, rūpintojų) bendruomenę demokratiniam Gimnazijos valdymui, padeda kolegialiai nagrinėti ir spręsti iškilusius klausimus. Tarybą sudaro 13 narių: 4 mokytojai, 4 tėvai (globėjai, rūpintojai), 4 mokiniai, vietos bendruomenės atstovas. Taryba renkama 3 metams. Vietos bendruomenės atstovo kandidatūrą pasiūlo Gimnazijos direktorius iš Gimnazijos rėmėjų, socialinių partnerių atstovų. Gimnazijos direktoriaus teikiamai vietos bendruomenės atstovo kandidatūrai atviru balsavimu balsų dauguma turi pritarti Gimnazijos mokinių tėvų (globėjų, rūpintojų) komitetas, mokinių taryba savo susirinkimuose bei mokytojų taryba savo posėdyje. Jei nors viena iš minėtų Gimnazijos savivaldos institucijų nepritaria pateiktai kandidatūrai, Gimnazijos direktorius teikia kitą kandidatą. Tėvus (globėjus, rūpintojus) į gimnazijos tarybą renka Gimnazijos mokinių tėvų (globėjų, rūpintojų) komitetas savo susirinkime atviru arba slaptu balsavimu, balsų dauguma. Siūlyti kandidatus arba kelti savo kandidatūrą turi teisę bet kuris Gimnazijos mokinių tėvų (globėjų, rūpintojų) komiteto narys. Susirinkimas teisėtas, jeigu dalyvauja daugiau kaip pusė Gimnazijos mokinių tėvų (globėjų, rūpintojų) komiteto narių. Slaptas balsavimas vykdomas, jeigu to pageidauja daugiau kaip pusė Gimnazijos mokinių tėvų (globėjų, rūpintojų) komiteto narių, dalyvaujančių susirinkime. Biuletenius balsavimui parengia, balsus suskaičiuoja, rezultatus paskelbia tėvų (globėjų, rūpintojų) komiteto susirinkime atviru balsavimu, balsų dauguma išrinkta 3 tėvų (globėjų, rūpintojų) balsų skaičiavimo komisija. Tarybos narius mokytojus renka mokytojų taryba atviru arba slaptu balsavimu, balsų dauguma. Siūlyti kandidatus arba kelti savo kandidatūrą turi teisę bet kuris mokytojų tarybos narys. Posėdis teisėtas, jeigu dalyvauja daugiau kaip du trečdaliai mokytojų tarybos narių. Slaptas balsavimas vykdomas, jeigu to pageidauja daugiau kaip pusė posėdyje dalyvaujančių mokytojų tarybos narių. Biuletenius balsavimui parengia, balsus suskaičiuoja, rezultatus paskelbia posėdyje atviru balsavimu, balsų dauguma išrinkta 3 mokytojų tarybos narių balsų skaičiavimo komisija. Mokiniai į Tarybą renkami mokinių tarybos posėdyje atviru balsavimu, balsų dauguma. Siūlyti kandidatus arba kelti savo kandidatūrą turi teisę bet kuris Gimnazijos mokinių tarybos narys. Posėdis teisėtas, jeigu jame dalyvauja daugiau kaip pusė mokinių tarybos narių. Slaptas balsavimas vykdomas, jeigu to pageidauja daugiau kaip pusė posėdyje dalyvaujančių mokinių tarybos narių. Biuletenius balsavimui parengia, balsus suskaičiuoja, rezultatus paskelbia posėdyje atviru balsavimu, balsų dauguma išrinkta 3 mokinių balsų skaičiavimo komisija. Tarybos posėdžiai kviečiami ne rečiau kaip tris kartus per metus. Posėdžiai protokoluojami ir saugomi teisės aktų nustatyta tvarka. Tarybos posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja daugiau kaip pusė visų narių. Nutarimai priimami atviru arba slaptu balsavimu (jei to pageidauja daugiau kaip pusė posėdyje dalyvaujančių Tarybos narių) posėdyje dalyvaujančių tarybos narių balsų dauguma. Į posėdį gali būti kviečiami direktoriaus pavaduotojai ugdymui ir kiti su Gimnazijos bendruomenės veikla susijusių padalinių, įstaigų, organizacijų atstovai, kurie nėra Tarybos nariai. Tarybai vadovauja pirmininkas, išrinktas slaptu balsavimu Tarybos posėdyje balsų dauguma. Biuletenius balsavimui parengia, balsus suskaičiuoja, rezultatus paskelbia susirinkime atviru balsavimu, balsų dauguma išrinkta 3 Tarybos narių balsų skaičiavimo komisija. Siūlyti kandidatus arba kelti savo kandidatūrą turi teisę bet kuris Tarybos narys. Pirmininkas kviečia narius į posėdžius, ne vėliau kaip prieš 3 dienas raštu informuodamas apie posėdžio datą. Gimnazijos direktorius negali būti Tarybos nariu ir posėdžiuose gali dalyvauti kviestinio nario teisėmis. Taryba renkama 3 metams. Išvykus Tarybos nariui, Gimnazijos taryba likusiam kadencijos laikotarpiui atnaujinama. Rinkimus į Tarybą organizuoja Gimnazijos direktorius. Tarybos funkcijos:
54. 1. teikia siūlymus Gimnazijos direktoriui dėl Gimnazijos strateginių tikslų, uždavinių ir jų priemonių įgyvendinimo;
54. 2. pritaria Nuostatams ar jų pakeitimams ir papildymams, strateginiam planui, metiniam veiklos planui, Gimnazijos vidaus tvarkos taisyklėms, kitiems Gimnazijos veiklą reglamentuojantiems dokumentams, teikiamiems Gimnazijos direktoriaus;
54. 3. svarsto Gimnazijos lėšų panaudojimo klausimus;
54. 4. išklauso Gimnazijos metinės veiklos ataskaitas ir teikia siūlymus Gimnazijos direktoriui dėl Gimnazijos veiklos tobulinimo;
54. 5. teikia siūlymus dėl ugdymo plano, saugių mokinių ugdymo ir darbo sąlygų sudarymo, talkina formuojant Gimnazijos materialinius, finansinius ir intelektinius išteklius;
54. 6. svarsto Gimnazijos direktoriaus teikiamus klausimus;
54. 7. aptaria siūlymus dėl vadovėlių ir mokymo priemonių užsakymo;
54. 8. kontroliuoja įstaigos ūkinę ir finansinę veiklą, talkina sprendžiant lėšų gavimo klausimus;
54. 9. deleguoja atstovus į Gimnazijos mokytojų atestacinę komisiją ir teikia siūlymus atestuojant Gimnazijos direktorių;
54. 10. pasirenka Gimnazijos įsivertinimo sritis, atlikimo metodiką. Analizuoja įsivertinimo rezultatus ir priima sprendimus dėl veiklos tobulinimo;
54. 11. Taryba už savo veiklą vieną kartą per metus atsiskaito Gimnazijos bendruomenei.
Mokytojų taryba – nuolat veikianti Gimnazijos savivaldos institucija mokytojų profesiniams ir bendriesiems ugdymo klausimams spręsti. Mokytojų tarybą sudaro Gimnazijos direktorius, direktoriaus pavaduotojai ugdymui, visi Gimnazijoje dirbantys mokytojai, sveikatos priežiūros specialistas, švietimo pagalbą teikiantys specialistai, bibliotekininkai, kiti tiesiogiai ugdymo procese dalyvaujantys asmenys. Į posėdžius gali būti kviečiami kitų Gimnazijos savivaldos institucijų atstovai, susiję su nagrinėjamu klausimu. Posėdžiai protokoluojami ir saugomi teisės aktų nustatyta tvarka. Mokytojų tarybai vadovauja Gimnazijos direktorius. Mokytojų tarybos posėdžius šaukia Gimnazijos direktorius pasibaigus pusmečiui, pradedant ir baigiant mokslo metus bei dėl neatidėliotinų reikalų. Posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja daugiau kaip du trečdaliai mokytojų tarybos narių. Nutarimai priimami posėdyje dalyvavusių narių balsų dauguma, atviru arba slaptu balsavimu. Slaptas balsavimas vykdomas, jeigu to pageidauja daugiau kaip pusė posėdyje dalyvaujančių mokytojų tarybos narių. Biuletenius balsavimui parengia, balsus suskaičiuoja, rezultatus paskelbia posėdyje atviru balsavimu, balsų dauguma išrinkta 3 mokytojų tarybos narių balsų skaičiavimo komisija. Posėdžiai protokoluojami ir protokolai saugomi teisės aktų nustatyta tvarka. Mokytojų tarybos funkcijos:
59. 1. svarsto ir priima nutarimus teisės aktų nustatytais ir Gimnazijos direktoriaus teikiamais klausimais;
59. 2. aptaria ugdymo planą ir jo įgyvendinimo klausimus;
59. 3. svarsto Gimnazijos strateginį planą, metinį veiklos planą, teikia siūlymus veiklos tobulinimui;
59. 4. aptaria pedagoginės veiklos tobulinimo klausimus;
59. 5. ugdymo turinį ir metodus derina su Gimnazijos keliamais uždaviniais ir bendruomenės poreikiais;
59. 6. svarsto ugdymo(si), nepamokinės veiklos klausimus, skatina inovacijų paiešką ir patirties sklaidą;
59. 7. išklauso Gimnazijos metodinės tarybos ataskaitą:
59. 8. renka atstovus į Gimnazijos tarybą.
Direkcinė taryba – nuolat veikianti kita Gimnazijos savivaldos institucija, padedanti Gimnazijos direktoriui kolegialiai vadovauti Gimnazijos veiklai, garantuojant sėkmingą Gimnazijos vadovybės funkcijų atlikimą. Direkcinę tarybą sudaro Gimnazijos direktorius, direktoriaus pavaduotojai, socialinis pedagogas, specialusis pedagogas, psichologas, sveikatos priežiūros specialistas, bibliotekininkai ir mokytojai. Į posėdį nariai kviečiami pagal nagrinėjamą klausimą. Ne vėliau kaip prieš 3 dienas direkcinės tarybos narius raštu informuodamas, posėdžius kviečia ir posėdžiams vadovauja Gimnazijos direktorius. Posėdžiai organizuojami vadovaujantis Gimnazijos metinės veiklos planu arba vykdant mokytojų tarybos nutarimus. Posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja daugiau kaip du trečdaliai privalančių posėdyje dalyvauti direkcinės tarybos narių. Nutarimai priimami atviru balsavimu, balsų dauguma. Direkcinės tarybos funkcijos:
63. 1. analizuoja ugdymo organizavimo, mokinių mokymosi krūvių, sveikatos, mitybos, adaptacijos, poreikių tenkinimo, prevencijos, socialinės veiklos, pagalbos mokiniui klausimus ir priima sprendimus dėl veiklos tobulinimo;
63. 2. analizuoja mokytojų tarybos pavestus klausimus;
63. 3. direkcinės tarybos posėdžio nutarimų vykdymas privalomas visiems Gimnazijos darbuotojams.
Mokinių taryba yra nuolat veikianti Gimnazijos savivaldos institucija, atstovaujanti Gimnazijos mokinius. Mokinių tarybą sudaro 20 narių. Mokinių tarybos nariai renkami Gimnazijos mokinių susirinkime atviru balsavimu, balsų dauguma. Susirinkimas laikomas teisėtu, jei jame dalyvauja daugiau kaip pusė Gimnazijos mokinių. Kandidatus į mokinių tarybą siūlyti bei kelti savo kandidatūrą turi teisę bet kuris Gimnazijos mokinys. Išvykus tarybos nariui, sudėtis atnaujinama. Mokiniai tarybai gali priklausyti iki Gimnazijos baigimo. Mokinių tarybos struktūrą, veiklos nuostatus tvirtina Gimnazijos direktorius. Mokinių tarybai vadovauja mokinių tarybos narių susirinkime atviru balsavimu, balsų dauguma išrinktas mokinių tarybos pirmininkas. Siūlyti kandidatus, kelti savo kandidatūrą turi teisę bet kuris mokinių tarybos narys. Jis kviečia posėdžius. Posėdžiai protokoluojami. Protokolai saugomi teisės aktų nustatyta tvarka. Mokinių tarybos nutarimai priimami atviru balsavimu, balsų dauguma. Jei balsai pasiskirsto po lygiai, lemiamas tarybos pirmininko balsas. Susirinkimas laikomas teisėtu, jei jame dalyvauja daugiau kaip pusė tarybos narių. Mokinių tarybos funkcijos: inicijuoja ir padeda organizuoti Gimnazijos renginius, akcijas, prevencines programas, teikia siūlymus dėl mokymo organizavimo, vaikų neformaliojo švietimo plėtros, socialinės veiklos, dalyvauja rengiant Gimnazijos veiklą reglamentuojančius dokumentus, svarsto Gimnazijos direktoriaus teikiamus klausimus, susitaria dėl Gimnazijos veiklos organizavimo, renka narius į Gimnazijos tarybą. Vykstant konkursui į Gimnazijos vadovo pareigas į komisijos narius teikia mokinius teisės aktų nustatyta tvarka. Gimnazijoje veikia savivaldos institucija – tėvų (globėjų, rūpintojų) komitetas. Komitetą sudaro po vieną atstovą iš kiekvienos klasės. Klasių atstovai renkami klasių tėvų (globėjų, rūpintojų) susirinkimuose atviru balsavimu, balsų dauguma. Susirinkimai teisėti, jeigu juose dalyvauja ne mažiau kaip pusės klasių mokinių tėvai (globėjai, rūpintojai). Siūlyti kandidatus, kelti savo kandidatūrą turi teisę bet kurio mokinio tėvas (globėjas, rūpintojas). Tėvų (globėjų, rūpintojų) komitetui vadovauja, susirinkimams pirmininkauja, juos sušaukia, apie susirinkimus ne vėliau kaip prieš 3 dienas komiteto narius informuoja atviru balsavimu, komiteto narių balsų dauguma išrinktas tėvų komiteto pirmininkas. Siūlyti kandidatus, kelti savo kandidatūrą turi teisę bet kuris tėvų komiteto narys. Tėvų (globėjų, rūpintojų) komiteto susirinkimai teisėti, jei juose dalyvauja daugiau kaip pusė tėvų (globėjų, rūpintojų) komiteto narių. Nutarimai priimami atviru balsavimu, balsų dauguma. Jei balsai pasiskirsto po lygiai, lemia tėvų (globėjų, rūpintojų) komiteto pirmininko balsas. Tėvų (globėjų, rūpintojai) komitetas aptaria mokinių lankomumo, elgesio ir pažangumo, saugumo, maitinimo, informacijos teikimo ir gavimo apie vaikus klausimus, padeda organizuoti klasės renginius, išvykas, kurti edukacinę aplinką, vykdyti profesinį orientavimą, teikia siūlymus Gimnazijos tarybai ir direktoriui. Gimnazijos tarybos ir kitų Gimnazijos savivaldos institucijų veiklą reglamentuoja Gimnazijos nuostatai.
VI. DARBUOTOJŲ PRIĖMIMAS Į DARBĄ, JŲ DARBO APMOKĖJIMO TVARKA IR ATESTACIJA
Darbuotojai į darbą Gimnazijoje priimami ir atleidžiami iš jo Lietuvos Respublikos darbo kodekso ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka. Darbo apmokėjimo tvarką mokyklos darbuotojams nustato Darbo kodeksas, Lietuvos Respublikos įstatymai, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimai, Švietimo ir mokslo ministro įsakymai, Molėtų rajono savivaldybės tarybos sprendimai. Gimnazijos direktorius, direktoriaus pavaduotojai ugdymui, kiti pedagoginiai darbuotojai atestuojasi, kvalifikaciją tobulina švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka.
VII. GIMNAZIJOS TURTAS, LĖŠOS, JŲ NAUDOJIMO TVARKA, FINANSINĖS VEIKLOS KONTROLĖ IR GIMNAZIJOS VEIKLOS PRIEŽIŪRA
Gimnazija valdo patikėjimo teise perduotą savivaldybės turtą, naudoja ir disponuoja juo Lietuvos Respublikos įstatymų, kitų teisės aktų ir Molėtų rajono savivaldybės tarybos sprendimų nustatyta tvarka. Gimnazijos lėšos:
75. 1. valstybės biudžeto specialiųjų tikslinių dotacijų savivaldybės biudžetui skirtos lėšos ir Molėtų rajono savivaldybės biudžeto lėšos, skiriamos pagal patvirtintas sąmatas;
75. 2. pajamos už teikiamas paslaugas;
75. 3. fondų, organizacijų, kitų juridinių ir fizinių asmenų dovanotos ar kitaip teisėtais būdais perduotos lėšos, tikslinės paskirties lėšos pagal pavedimus;
75. 4. kitos teisėtu būdu įgytos lėšos.
Lėšos naudojamos teisės aktų nustatyta tvarka. Gimnazija gali būti paramos gavėja. Paramos lėšos naudojamos įstatymų numatyta tvarka. Gimnazija buhalterinę apskaitą organizuoja ir finansinę atskaitomybę tvarko teisės aktų nustatyta tvarka. Finansines operacijas atlieka Gimnazijos vyriausiasis finansininkas, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatymu, Lietuvos Respublikos Viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatymu, Gimnazijos direktoriaus patvirtinta apskaitos politika, finansų kontrolės taisyklėmis. Gimnazijos finansinį auditą atlieka rajono savivaldybės kontrolierius, o vidaus auditą Centralizuotas vidaus audito skyrius. Gimnazijos veiklos valstybinę priežiūrą atlieka Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija. Gimnazijos veiklos priežiūrą atlieka Molėtų rajono savivaldybės taryba ir Molėtų rajono savivaldybės administracija. Gimnazijos veiklos kokybės išorinį vertinimą atlieka Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra.
VIII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
Informacija apie Gimnazijos veiklą, kurią remiantis Nuostatais ir Lietuvos Respublikos teisės aktais reikia paskelbti viešai, pateikiama Gimnazijos interneto svetainėje (http. ://www. gimnazija. moletai. lt/) ir vietos spaudoje.
Gimnazijos interneto svetainė atitinka teisės aktais nustatytus reikalavimus. Skelbdama informaciją apie savo veiklą ir rezultatus, Gimnazija vadovaujasi Lietuvos Respublikos Vyriausybės2003 m. balandžio 18 d. nutarimu Nr. 480 patvirtintu Bendrųjų reikalavimų valstybės ir savivaldybės institucijų ir įstaigų internetinėms svetainėms aprašu.
Gimnazijos nuostatai, jų pakeitimai, papildymai svarstomi Gimnazijos taryboje. Nuostatų pakeitimus, papildymus, pritarus Gimnazijos tarybai, tvirtina Molėtų rajono savivaldybės taryba. Gimnazijos nuostatai keičiami ir papildomi Molėtų rajono savivaldybės tarybos, Gimnazijos direktoriaus ar Gimnazijos tarybos iniciatyva teisės aktų nustatyta tvarka. Gimnazija registruojama teisės aktų nustatyta tvarka. Gimnazija reorganizuojama, likviduojama ar pertvarkomaMolėtų rajono savivaldybės tarybos sprendimu Lietuvos Respublikos civilinio kodekso, Švietimo įstatymo ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka. Sprendimas dėl Gimnazijos reorganizavimo, likvidavimo, pertvarkymo ar Gimnazijos grupės ar tipo pakeitimo skelbiamas vietos spaudoje, Molėtų rajono savivaldybės ir Gimnazijos interneto svetainėse.
________________________
Direktorė Rimutė Guobienė PRITARTA Molėtų gimnazijos tarybos 2012 m. gruodžio 28 d. protokoliniu sprendimu Nr. V6-4
AIŠKINAMASIS RAŠTAS
Dėl Molėtų gimnazijos nuostatų patvirtinimo
1. Parengto tarybos sprendimo projekto tikslai ir uždaviniai
Molėtų gimnazijos nuostatai teikiami, atsižvelgus į Molėtų gimnazijos direktorės Rimutės Guobienės2013 m. balandžio 15 d. rašte Nr.V3-72 „ Dėl Molėtų gimnazijos nuostatų teikimo Molėtų rajono savivaldybės tarybai tvirtinti“ pateiktą prašymą. Galiojantys nuostatai neatitinka Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 60 straipsnio 3 dalies reikalavimo, kad mokyklos taryba turi atstovauti mokiniams, mokytojams, tėvams (globėjams, rūpintojams) ir vietos bendruomenei (nebuvo įtraukti vietos bendruomenės atstovai). Nuostatuose pakeistos kai kurios mokyklos savivaldos organų formavimo procedūros, atlikti redakcinio pobūdžio pakeitimai. Be to,2012 m. rugpjūčio 12 d. Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymu Nr. V-1250 „Dėl švietimo ir mokslo ministro2011 m. birželio 29 d. įsakymo Nr. V-1164 „Dėl nuostatų, įstatų ar statutų įforminimo reikalavimų patvirtinimo“ pakeitimo“ nurodoma pakeisti nuostatų punktus, reglamentuojančius mokymosi formų ir mokymo proceso organizavimo būdų pasirinkimą ( Įgyvendinant2012 m. birželio 28 d. Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymą „ Dėl mokymosi formų ir mokymo organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.) Sprendimo projekto tikslas – patvirtinti nuostatus, kurie atitiktų galiojančius teisės aktus.
2. Šiuo metu esantis teisinis reglamentavimas:
Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 2.43 straipsnio 1 dalis;
Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalis ir 18 straipsnio 1 dalis;
Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymo 4 straipsnio 3 dalies 1 punktas ir 6 straipsnio 5 dalis;
Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 43 straipsnio 3 ir 4 dalys;
Nuostatų, įstatų ar statutų įforminimo reikalavimai, patvirtinti Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro2011 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. V- 1164.
Mokymosi pagal formaliojo švietimo programas (išskyrus aukštojo mokslo studijų programas) formų ir mokymo organizavimo tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro2012 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. V-1049.
2012 m. rugpjūčio 21 d. Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymas Nr. V-1250 „Dėl švietimo ir mokslo ministro2011 m. birželio 29 d. įsakymo Nr. V-1164 „Dėl nuostatų, įstatų ar statutų įforminimo reikalavimų patvirtinimo“ pakeitimo“.
3. Galimos teigiamos ir neigiamos pasekmės priėmus siūlomą tarybos sprendimo projektą
Molėtų gimnazijos nuostatai atitiks galiojančius teisės aktus. Neigiamų pasekmių nėra.
4. Priemonės sprendimui įgyvendinti
Nėra.
5. Lėšų poreikis ir jų šaltiniai (prireikus skaičiavimai ir išlaidų sąmatos)
Molėtų gimnazijos nuostatų registravimo Juridinių asmenų registre mokestis.
6.Vykdytojai, įvykdymo terminai
Molėtų gimnazijos direktorė Rimutė Guobienė įgaliojama pasirašyti įstaigos nuostatus ir įregistruoti juos Juridinių asmenų registre įstatymų nustatyta tvarka.
|