PATVIRTINTA Molėtų rajono savivaldybės tarybos 2003-04-24 sprendimu Nr.B1-62
MOLĖTŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS VEIKLOS NUOSTATAI
I BENDROSIOS NUOSTATOS
- Šie nuostatai nustato Molėtų rajono savivaldybės administracijos (toliau - administracija) sandarą ir darbo organizavimo tvarką.
- Administracija yra viešojo administravimo funkcijas atliekanti savivaldybės įstaiga.
- Administracija yra viešasis juridinis asmuo, turi antspaudą su savivaldybės herbu ir sąskaitas bankuose.
- Administracija savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Vietos savivaldos įstatymu, kitais Lietuvos Respublikos įstatymais ir Lietuvos Respublikos Prezidento dekretais, Vyriausybės nutarimais, kitais norminiais teisės aktais, savivaldybės tarybos sprendimais, savivaldybės tarybos reglamentu bei šiais nuostatais.
- Administracijos santykiai su valstybės institucijomis grindžiami Lietuvos Respublikos įstatymais ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais. Administracija nėra pavaldi valstybės institucijoms.
- Administracijos steigėjas - rajono savivaldybės taryba.
- Įstaigos ūkiniai metai sutampa su kalendoriniais metais.
- Įstaigos veikla yra neterminuota.
- Administracijos adresas: Vilniaus g. 44, LT-4150 Molėtai.
II. ADMINISTRACIJOS UŽDAVINIAI IR FUNKCIJOS
-
Savivaldybės administracija: 10.1. savivaldybės teritorijoje organizuoja ir kontroliuoja savivaldybės institucijų sprendimų įgyvendinimą arba pati juos įgyvendina; 10.2. įgyvendina įstatymus ir Vyriausybės nutarimus, nereikalaujančius savivaldybės institucijų sprendimų; 10.3. įstatymų nustatyta tvarka organizuoja savivaldybės biudžeto pajamų ir išlaidų bei kitų piniginių išteklių buhalterinės apskaitos tvarkymą, organizuoja ir kontroliuoja savivaldybės turto valdymą ir naudojimą; 10.4. administruoja viešųjų paslaugų teikimą; 10.5. atlieka socialinės ir gamybinės infrastruktūros objektų projektavimo ir statybos darbų užsakovo funkcijas; 10.6. rengia savivaldybės institucijų sprendimų ir potvarkių projektus; 10.7. atlieka mero, tarybos narių ir savivaldybės kontrolieriaus finansinį, ūkinį bei materialinį aptarnavimą; 10.8. vykdo nereikalaujančias tarybos sprendimų viešojo administravimo funkcijas, numatytas Vietos savivaldos įstatymo 6, 7, 8 straipsniuose.
III. ADMINISTRACIJOS STRUKTŪRA
- Savivaldybės administracija yra savivaldybės įstaiga, kurią sudaro struktūriniai, struktūriniai - teritoriniai padaliniai - seniūnijos (filialai) ir į struktūrinius padalinius neįeinantys viešojo administravimo valstybės tarnautojai (išskyrus politinio (asmeninio) pasitikėjimo tarnautojus). Savivaldybės administracijos struktūrą, jos veiklos nuostatus, ir darbo užmokesčio fondą, didžiausią leistiną valstybės tarnautojų pareigybių ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis ir gaunančių užmokestį iš savivaldybės biudžeto, skaičių mero teikimu tvirtina arba keičia savivaldybės taryba, o pareigybes tvirtina savivaldybės administracijos direktorius. Savivaldybės administracijos įgaliojimai nesusiję su savivaldybės tarybos įgaliojimų pabaiga.
- Administracijos padalinių kompetenciją, funkcijas, atsakomybę, darbo organizavimą ir vidinę struktūrą nustato šių padalinių nuostatai. Administracijos struktūrinių ir struktūrinių teritorinių padalinių nuostatus tvirtina savivaldybės administracijos direktorius ne vėliau kaip per 2 mėnesius nuo administracijos struktūros patvirtinimo.
- Administracijos padaliniai steigimai, reorganizuojami, likviduojami atskiru tarybos sprendimu.
- Administracijos padaliniai palaiko tarpusavio ryšius, kai sprendžiami su kitų skyrių funkcijomis susiję klausimai.
- Skyriams vadovauja skyrių vedėjai, teritoriniams padaliniams (seniūnijoms) - seniūnai.
- Savivaldybės administracijos direktorius yra savivaldybės administracijos vadovas - įstaigos vadovas, pavaldus savivaldybės Tarybai ir atskaitingas savivaldybės merui. Savivaldybės administracijos direktoriaus skyrimo ir atleidimo tvarką nustato Vietos savivaldos ir Valstybės tarnybos įstatymai.
- Savivaldybės administracijos direktorius į pareigas skiriamas mero siūlymu savivaldybės tarybos sprendimu tarybos įgaliojimų laikui politinio (asmeninio) pasitikėjimo pagrindu. Kadencijų skaičius tam pačiam asmeniui neribojamas. Pasibaigus savivaldybės administracijos direktoriaus kadencijai, jei jis į šias pareigas nepaskiriamas naujai kadencijai, išmokamas atitinkamai dviejų mėnesių savivaldybės administracijos direktoriaus darbo užmokesčio dydžio išeitinės išmokos.
- Tarnybines nuobaudas savivaldybės administracijos direktoriui už tarnybinius nusižengimus skiria savivaldybės taryba. Tarnybinės nuobaudos skyrimo procedūra pradedama mero iniciatyva arba remiantis jo gauta rašytine informacija apie savivaldybės administracijos direktoriaus tarnybinius nusižengimus.
- Savivaldybės administracijos direktoriaus įgaliojimai:
19.1. Tiesiogiai ir asmeniškai atsako už įstatymų, Vyriausybės bei savivaldybės tarybos sprendimų įgyvendinimą savivaldybės teritorijoje; 19.2. Organizuoja savivaldybės administracijos darbą, atsako už vidaus administravimą savivaldybės administracijoje; 19.3. Administruoja asignavimus, savivaldybės tarybos skirtus savivaldybės administracijai; 19.4. Savivaldybės tarybos nustatyta tvarka administruoja savivaldybės biudžeto asignavimus, organizuoja savivaldybės biudžeto vykdymą ir atsako už savivaldybės ūkinę bei finansinę veiklą, administruoja savivaldybės turtą; 19.5. Įstatymų nustatyta tvarka skiria į pareigas ir iš jų atleidžia savivaldybės administracijos valstybės tarnautojus ir kitus savivaldybės administracijos darbuotojus. Koordinuoja ir kontroliuoja viešąsias paslaugas teikiančių įstaigų darbą, atlieka visas valstybės tarnybos įstatymo bei savivaldybės tarybos jam priskirtas personalo valdymo funkcijas; 19.6. Organizuoja savivaldybės viešojo administravimo įstaigų tarnautojų mokymą bei jų kvalifikacijos kėlimą; 19.7. Tvirtina specialiuosius ir detaliuosius teritorijų planavimo dokumentus (kurie siejasi tik su vieno juridinio ar fizinio asmens interesais; nedidelių veiklos mastų projektus); 19.8. Įstatymų nustatyta tvarka išduoda statinių projektavimo sąlygų sąvadus, organizuoja statinių projektų derinimą ir išduoda leidimus statyti, rekonstruoti, renovuoti ar griauti statinius, pasirašo trumpalaikes žemės nuomos sutartis, tvirtina žemės sklypų dydžius ir naudojimo sąlygas, atlieka žemės sklypo kainos suderinimą; 19.9. Tvirtina savivaldybės biudžetinių įstaigų nuostatus ir jų papildymus bei nevyriausybinių organizacijų įstatus; 19.10. Įstatymų nustatyta tvarka skiria biudžetinių bei viešųjų įstaigų ir savivaldybės įmonių vadovus arba atleidžia juos iš pareigų; 19.11. Įgyvendindamas įstatymus, Vyriausybės ir savivaldybės tarybos sprendimus, gali kreiptis į valstybinio administravimo subjektus, leisti įsakymus, privalomus savivaldybės administracijos struktūriniams bei struktūriniams teritoriniams padaliniams - seniūnijoms ir į struktūrinius padalinius neįeinantiems valstybės tarnautojams. 19.12. Atsiskaito ir teikia savo veiklos ataskaitas tarybai ir merui.
- Administracijos tarnautojų teisinius santykius reglamentuoja Valstybės tarnybos įstatymas ir kiti teisės aktai. Savivaldybės administracijos tarnautojai atskaitingi savivaldybės administracijos direktoriui.
- Kai savivaldybės teritorijoje laikinai įvedamas tiesioginis valdymas, savivaldybės administracijos direktorius yra pavaldus ir atskaitingas Vyriausybės įgaliotiniui.
IV. ADMINISTRACIJOS DARBUOTOJAI
- Administracijos darbuotojų atlyginimus, vadovaudamasis įstatymų ir Vyriausybės nutarimų patvirtintais normatyvais ir neviršydamas nustatyto darbo užmokesčio mokos fondo nustato administracijos direktorius.
- Administracijos tarnautojai negali būti savivaldybės, kurioje jie dirba, Tarybos nariai. Išrinkus administracijos tarnautoją tarybos nariu ar prieš paskiriant tarybos narį administracijos tarnautoju Tarybų rinkimų įstatymo nustatyta tvarka privalo atsisakyti darbo administracijoje arba Taryboje.
- Administracijos struktūrinių, struktūrinių teritorinių padalinių vadovus, jų pavaduotojus, kitus administracijos tarnautojus ir darbuotojus įstatymų nustatyta tvarka priima į darbą ir atleidžia administracijos direktorius.
- Administracijos darbuotojų įgaliojimai, funkcijos, pareigos, teisės ir atsakomybė numatomi administracijos darbuotojų pareigybių aprašymuose. Administracijos darbuotojų pareigybių aprašymus tvirtina administracijos direktorius.
- Administracijos struktūrinių, struktūrinių teritorinių padalinių vadovams ir kitiems tarnautojams kasmetines atostogas suteikia administracijos direktorius .
- Atstovavimas ir pavadavimas:
27.1. Administracijos direktorius, administracijos padalinių vadovai ir specialistai gali būti įpareigoti atstovauti savivaldybei už jos ribų. Administracijos direktorius ir administracijos padalinio vadovas atstovauja arba skiria atstovauti savo pavaldinius pagal jam suteiktas teises. Atstovo skyrimas gali būti žodinis arba patvirtintas įsakymu, priklausomai nuo atstovavimo reikalavimų ir atstovui suteikiamų teisių. Administracijos direktorius ir administracinio padalinio vadovas savivaldybei atstovauja pagal savo pareiginius nuostatus. Atsiskaitymo apie atstovavimą tvarką ir formą nustato atstovą skyręs vadovas. 27.2. Administracijos padalinių vadovus jų atostogų, komandiruočių, stažuočių, ligos atvejais ar jiems negalint atlikti pareigų dėl kitų priežasčių, pavaduoja pagal pareiginius nuostatus numatyti arba administracijos direktoriaus skirti darbuotojai.
V. ADMINISTRACIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS
- Administracijos darbo planavimas: .
28.1. Administracijos padaliniai rengia ketvirčių darbo planus. 28.2. Administracijos padalinių darbo planuose įrašomi svarbiausi padalinio veiklos klausimai. Klausimų siūlymo teisė priklauso padalinio tarnautojams. Jeigu padalinio vadovas, kuriam buvo pasiūlyta svarstyti ir į planą įtraukti atitinkamą klausimą, jį atmeta, tarnautojas turi teisę siūlymą pateikti administracijos direktoriui, kuris priima galutinį sprendimą; 28.3. Administracijos padalinių darbo planuose numatytiems sprendimų projektams parengti gali būti šaukiami administracijos posėdžiai ir pasitarimai. Pasitarimai šaukiami administracijos direktoriaus paskirtu laiku. Pasitarimuose dalyvauja administracijos padalinių vadovai, į struktūrinius padalinius neįeinantys valstybės tarnautojai. Administracijos direktoriaus sprendimu į administracijos pasitarimus gali būti kviečiami ir kiti tarnautojai, savivaldybės įstaigų ir organizacijų atstovai. 28.4. Pasitarimui pirmininkauja administracijos direktorius. Jis paskiria ir posėdžio sekretorių.
- Gaunamos korespondencijos registravimas, gyventojų pasiūlymų, pareiškimų bei skundų nagrinėjimas ir interesantų priėmimas:
29.1. Visa gaunama korespondencija registruojama bendrame skyriuje ir perduodama, administracijos direktoriui, išskyrus informaciją, duomenis, projektus, adresuotus administracijos struktūriniams padaliniams. Struktūrinių padalinių gaunama korespondencija registruojama jų nuostatuose nustatyta tvarka. Dokumentų vykdymo kontrolė organizuojama savivaldybės tarybos reglamente ir bendrojo skyriaus nuostatuose nustatyta tvarka. 29.2. Gyventojų pasiūlymai, prašymai bei skundai, adresuoti savivaldybės tarybai, merui bei administracijai, nagrinėjami ir interesantai priimami vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais, tarybos sprendimais, taip pat mero ir administracijos direktoriaus nurodymais. 29.3. Raštiški gyventojų prašymai bei skundai pateikiami administracijos bendrajam skyriui, kur jie registruojami ir administracijos direktoriaus pavedimu, organizuojamas jų nagrinėjimas. Apie gyventojų prašymų ir skundų pavėluotą išnagrinėjimą bendras skyrius administracijos direktorių. 29.4. Interesantų priėmimus administracijos padalinių vadovai vykdo pagal administracijos direktoriaus patvirtintą grafiką. Prašymams, kurie pagal teisės aktus turi būti pateikti asmeniškai, numatomas papildomas 4 val. per savaitę laikas, pasibaigus arba neprasidėjus nustatytam darbo laikui. 29.5. Gyventojų pasiūlymų, pareiškimų bei skundų nagrinėjimas vykdomas Savivaldybės Tarybos veiklos reglamente nustatytais terminais ir tvarka. 29.6. Bendrojo skyriaus vadovas analizuoja ir apibendrina gyventojų ir kitų asmenų pasiūlymuose, prašymuose bei skunduose ir interesantų priėmimo metu iškeltus aktualiausius klausimus ir prireikus, suderinęs su administracijos direktoriumi, teikia svarstyti tarybos posėdžiuose. 29.8. Nagrinėjant gyventojų ir kitų asmenų pasiūlymus, prašymus ir skundus, esant reikalui, turi būti užtikrintas jų konfidencialumas.
- Tarybos narių paklausimų nagrinėjimas:
30.1. Tarybos narių paklausimai (klausimai), adresuoti administracijai, registruojami bendrojo skyriaus nustatyta tvarka ir perduodami administracijos direktoriui. 30.2. Administracijos direktorius perduoda paklausimą atitinkamo padalinio vadovui ar valstybės tarnautojui, neįeinančiam į struktūrinį padalinį, kad jie išnagrinėtų problemą ir parengtų atsakymą raštu. 30.3. Administracija į paklausimus privalo atsakyti tarybos nario pageidaujama forma tarybos veiklos reglamente nustatyta tvarka. Jeigu administracija negali nustatytu laiku atsakyti į paklausimą, privalo tai raštu motyvuoti ir pasiūlyti kitą terminą, kuris negali būti ilgesnis kaip 30 dienų nuo paklausimo gavimo dienos.
- Sprendimų projektų ir klausimų pateikimas nagrinėti savivaldybės institucijoms:
31.1. Gavę tarybos ar jos nario, mero, politinių ir visuomeninių organizacijų, gyventojų pasiūlymus ir prašymus, administracijos direktorius ir administracijos padalinių vadovai teikia Tarybai nagrinėti klausimus, kurie priskirti jų kompetencijai. 31.2. Savivaldybės administracijos padalinių vadovai, kiti pareigūnai yra asmeniškai atsakingi už jų parengtų ir pateiktų administracijos direktoriui, merui ir tarybai svarstyti sprendimų, potvarkių, įsakymų ar kitų dokumentų projektų atitinkamų pasiūlymų pagrįstumą, pateiktų dokumentų ir kitos medžiagos tikrumą. Teikiami merui ar tarybai svarstyti sprendimų ir potvarkių ( kitų dokumentų ir raštų) projektai turi atitikti Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus, tarybos sprendimus, mero potvarkius (išskyrus tas normas, kurias siūloma pakeisti arba pripažinti netekusiomis galios). 31.3. Teikiamų sprendimų, potvarkių, įsakymų (kitų dokumentų ar raštų) projektai arba pasiūlymai dėl atitinkamų klausimų sprendimo, susiję su kitų administracijos padalinių valdymo sritimis, interesais ar kompetencija, turi būti su jais suderinti. Tarybos sprendimų, mero potvarkių projektai taip pat turi būti suderinti su administracijos kalbos tvarkytoju ir administracijos direktoriumi. Savivaldybės administracijos padaliniai privalo pateikti išvadas dėl derinamų su jais tarybos sprendimų, mero potvarkių (kitų dokumentų) projektų paprastai ne vėliau kaip per 2 darbo dienas. Prie pateikiamo derinti sprendimo ar potvarkio projekto, esant reikalui, pridedamas aiškinamasis raštas. Sprendimo ar potvarkio projekto derinimo faktas patvirtinamas atitinkamo padalinio vadovo ar jį pavaduojančio asmens viza (parašu) arba atskiru raštu, kuriame pagrindžiami prieštaravimai ir pateikiami pasiūlymai projektui patikslinti. 31.4. Savivaldybės tarybos sprendimų projektai dėl teritorijos raidos analizės, bendrųjų ilgalaikių socialinių, kultūrinių, ūkinių, investicinių, demografinių, ekologinių ir kitų programų, savivaldybės biudžeto, dalyvaujant atitinkamų padalinių vadovams ir tarnautojams bei kitiems suinteresuotiems asmenims, preliminariai apsvarstomi administracijos direktoriaus sušauktame pasitarime. 31.5. Sprendimų ir potvarkių bei kitų dokumentų projektus, kurie pateikti nesilaikant jų derinimo ir svarstymo tvarkos, administracijos direktorius grąžina pateikusiems juos padaliniams reikiamai įforminti ir suderinti. 31.6. Administracijos direktorius turi teisę duoti raštiškus pavedimus administracijos padaliniams, savivaldybės įstaigoms rengti sprendimų ir potvarkių, kitų dokumentų projektus. Administracijos direktoriui leidžiama pasirašyti administracijos padaliniams, savivaldybės institucijoms, įmonėms, įstaigoms, organizacijoms raštus, kai pranešama apie mero nurodymus bei pavedimus, kurių negalima įforminti bendrąja tvarka, prašoma pateikti informaciją, reikalingą pavedimams įvykdyti, primenama apie laiku neįvykdytus tarybos, mero, administracijos direktoriaus pavedimus, taip pat siųsti suderinti arba nuomonei pareikšti jų parengtus sprendimų, potvarkių projektus, grąžinti (persiųsti) gautus ne pagal priklausomybę dokumentus, susirašinėti dėl gyventojų laiškuose iškeltų klausimų sprendimo. 31.7. Iniciatyvinius klausimus administracijos padalinių vadovai referuoja administracijos direktoriui, kartu pateikdami pasiūlymus, kaip spręsti juose keliamus klausimus. Pasiūlymai teikiami paprastai tik dėl galutinio sprendimo, prireikus siūlomi ir kiti sprendimo variantai. 31.8. Pasitarimuose pas merą priimti sprendimai paprastai įforminami protokolais, o protokolų nuorašai ar išrašai išsiunčiami vykdytojams ir kitiems adresatams. 31.9. Administracijos direktoriaus pasirašyti pavedimai išsiunčiami vykdytojams ir kitiems adresatams paprastai ne vėliau kaip kitą darbo dieną po to, kai jie pasirašomi.. 31.12. Jeigu pavedimas duotas keliems vykdytojams, atsakingas už jį vykdytojas (jis pavedime nurodomas pirmasis) privalo organizuoti šio pavedimo vykdymą. Kiti vykdytojai yra vienodai su juo atsakingi už pavedimo įvykdymą nustatytu laiku ir atsakingo vykdytojo reikalavimu turi pateikti visą būtiną medžiagą bei atitinkamus pasiūlymus. Pavedimas laikomas įvykdytu, jeigu išspręsti visi jame iškelti klausimai arba į jį atsakyta iš esmės.
VI. ADMINISTRACIJOS TEISĖS
- Administracija įgyvendindama jai pavestus uždavinius ir funkcijas, turi teisę gauti iš savivaldybės teritorijoje esančių įmonių, įstaigų ir organizacijų, nepriklausomai nuo jų pavaldumo, duomenis bei informaciją administracijos kompetencijos klausimais, savo kompetencijos klausimais kreiptis į Vyriausybę, ministerijas bei jų įstaigas.
Administracija turi ir kitų įstatymų, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų, savivaldybės institucijų sprendimų jai suteiktų teisių.
II. ADMINISTRACIJOS LĖŠŲ ŠALTINIAI IR JŲ NAUDOJIMAS
- Administracija finansuojama iš rajono savivaldybės biudžeto. Biudžeto lėšos naudojamos administracijai išlaikyti ir sąmatose numatytoms priemonėms finansuoti.
Administracija įstatymų nustatyta tvarka gali turėti ir kitų lėšų.
VIII. ADMINISTRACIJOS PADALINIŲ DARBO KONTROLĖ
- Administracijos padalinių veiklą kontroliuoja administracijos direktorius.
- Administracijos padalinių vadovai administracijos direktoriaus reikalavimu pateikia savo veiklos ataskaitas.
- Administracijos direktoriaus ir administracijos padalinių sprendimus turi teisę sustabdyti ar panaikinti administracijos direktorius, pats padalinio vadovas, savivaldybės Taryba, jeigu šie prieštarauja Lietuvos Respublikos Konstitucijai, įstatymams, kitiems Seimo priimtiems teisės aktams, Lietuvos Respublikos Prezidento dekretams, Vyriausybės nutarimams, Tarybos sprendimams ir mero potvarkiams.
- Administracijos padaliniai pagal savo kompetenciją prižiūri, kaip vykdomi Lietuvos Respublikos įstatymai, kiti Seimo priimti aktai, Respublikos Prezidento dekretai, Vyriausybės nutarimai, tarybos sprendimai ir mero potvarkiai jų reguliavimo sričiai priskirtose įmonėse, įstaigose, organizacijose, savivaldybės įmonėse, ir operatyviai imasi priemonių trūkumams pašalinti.
- Bendrasis skyrius tvarko savivaldybės institucijų sprendimų ir potvarkių (kitų dokumentų ir raštų), mero ir administracijos direktoriaus pavedimų apskaitą, apibendrina jų vykdymą, teikia informaciją merui ir administracijos direktoriui.
IX. ADMINISTRACIJOS REIKALŲ PERDAVIMAS IR PERĖMIMAS
- Tarybai priėmus sprendimą dėl administracijos direktoriaus atleidimo iš pareigų arba jam pačiam atsistatydinus buvęs administracijos direktorius, dalyvaujant merui, sprendime nurodytu laiku turi perduoti reikalus naujam administracijos direktoriui ar kitam tarybos įgaliotam asmeniui.
- Perduodant reikalus, turi būti surašomas perdavimo ir priėmimo aktas. Reikalų perdavimo ir priėmimo akte turi būti pateikti svarbiausieji duomenys, apibūdinantys faktinę administracijos būklę, administracijos struktūrą bei etatus, personalo sukomplektavimą, administracijos išlaikymo išlaidų sąmatos vykdymą, buhalterinės apskaitos ir atskaitomybės būklę, savivaldybės turto aprašą, archyvo būklę.
- Reikalų perdavimo ir priėmimo aktą pasirašo reikalus perduodantis ir juos perimantis asmuo, taip pat meras. Jei reikalus perduodantis arba juos perimantis asmuo nesutinka su kai kuriais akto skyriais (punktais), jis nurodo tai raštu, pasirašydamas aktą.
- Reikalų perdavimo ir priėmimo aktas surašomas dviem egzemplioriais, kurie lieka pas merą ir reikalus priimantį asmenį. Buvęs administracijos direktorius turi teisę gauti akto kopiją.
- Administracijos padalinių (taip pat skyrių ir poskyrių) reikalų perdavimo ir priėmimo tvarką reglamentuoja administracijos padalinio nuostatai.
- Administracijos darbuotojų reikalų perdavimo ir priėmimo tvarką reglamentuoja administracijos darbuotojų pareiginės instrukcijos.
X. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
- Administracija reorganizuojama arba likviduojama įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
Paskutinis atnaujinimas: 2005-02-03 14:18:18 |