B6-1198 Dėl būsto nuomos komisijos | ||
MOLĖTŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUSĮSAKYMASDĖL MOLĖTŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS BŪSTO IR SOCIALINIO BŪSTO NUOMOS KOMISIJOS SUDARYMO |
Administracijos direktorius | Saulius Jauneika |
PATVIRTINTA
Molėtų rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2015 m. gruodžio 18 d.
įsakymu Nr. B6 - 1198
MOLĖTŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS BŪSTO IR SOCIALINIO BŪSTO NUOMOS KOMISIJOS DARBO REGLAMENTAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Molėtų rajono savivaldybės būsto ir socialinio būsto komisijos (toliau - Komisija) darbo reglamentas (toliau - Reglamentas) nustato Komisijos funkcijas, teises, pareigas ir darbo organizavimą.
2. Komisija sudaroma iš ne mažiau kaip 5 asmenų Molėtų rajono savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu Molėtų rajono savivaldybės (toliau - Savivaldybė) būsto ir socialinio būsto nuomos klausimams nagrinėti ir pasiūlymams teikti.
3. Komisija vadovaujasi Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu, Lietuvos Respublikos paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti įstatymu, kitais Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Molėtų rajono savivaldybės tarybos sprendimais, Molėtų rajono savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais, kitais teisės aktais ir šiuo reglamentu.
II SKYRIUS
KOMISIJOS FUNKCIJOS
4. Komisija:
4.1. teikia pasiūlymus, kuriam asmeniui (šeimai) ir iš kurio sąrašo siųsti raštiškus pasiūlymus išsinuomoti laisvą socialinį būstą, pasiūlymus dėl savivaldybės būsto nuomos ar išperkamosios būsto nuomos mokesčių dalies kompensacijos;
4.2. nagrinėja asmenų ar šeimų, kuriems pateikti pasiūlymai išsinuomoti socialinį būstą, pasinaudoti būsto nuomos ar išperkamosios būsto nuomos mokesčių dalies kompensacija, prašymus ir pateiktus dokumentus;
4.3. teikia pasiūlymus savivaldybės administracijos direktoriui dėl socialinio būsto nuomos, dėl būsto nuomos ar išperkamosios būsto nuomos mokesčių dalies kompensacijos konkrečiam asmeniui;
4.4. teikia pasiūlymus dėl savivaldybės socialinio būsto ir savivaldybės būsto nuomos ar nuomos sutarčių pakeitimo, nutraukimo, dėl kompensacijų nutraukimo;
4.5. nagrinėja asmenų ar šeimų, nuomojančių socialinį būstą, kurių už kalendorinius metus deklaruotas turtas (įskaitant gautas pajamas) daugiau kaip 20 procentų viršija teisės aktais nustatytus dydžius, prašymus šį būstą nuomoti kaip savivaldybės būstą rinkos kainomis, teikia šiuo klausimu pasiūlymus;
4.6. teikia pasiūlymus dėl savivaldybės būsto priskyrimo prie socialinio būsto fondo, tarnybinių gyvenamųjų patalpų, ar šių patalpų išbraukimo iš atitinkamų sąrašų;
4.7. nagrinėja asmenų ir šeimų prašymus išsinuomoti savivaldybės tarnybines gyvenamąsias patalpas, laikiną gyvenamąjį plotą ir teikia administracijos direktoriui pasiūlymus dėl tokio savivaldybės būsto nuomos;
4.8. svarsto klausimus ir teikia pasiūlymus dėl savivaldybės būsto ir socialinio būsto fondo suteikimo asmenims ir šeimoms, kurie su savivaldybe ar jos įstaigomis yra susiję darbo ar jų esmę atitinkančiais santykiais;
4.9. svarsto klausimus dėl savivaldybės gyvenamųjų patalpų perprojektavimo, negyvenamųjų patalpų pripažinimo tinkamomis gyventi ir registravimo gyvenamosiomis;
4.10. teikia pasiūlymus dėl savivaldybės gyvenamųjų patalpų pripažinimo netinkamomis gyventi ir išbraukimo iš savivaldybės butų fondo;
4.11. svarsto klausimus ir teikia pasiūlymus dėl savivaldybės būsto ir socialinio būsto remonto;
4.12. svarsto klausimus ir teikia pasiūlymus dėl bendrojo naudojimo objektų gyvenamuosiuose namuose remonto ar rekonstrukcijos, kai reikalingas Savivaldybės, kaip bendraturtės, sutikimas;
4.13. svarsto kitus su savivaldybės būsto ar socialinio būsto nuoma susijusius klausimus.
III SKYRIUS
KOMISIJOS TEISĖS IR PAREIGOS
5. Komisija, vykdydama jai pavestas funkcijas, turi teisę:
5.1. gauti iš visų savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių, struktūrinių teritorinių padalinių (seniūnijų), valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, savivaldybės kontroliuojamų įmonių, biudžetinių įstaigų ir viešųjų įstaigų, kurių steigėja yra savivaldybė, informaciją, reikalingą klausimams nagrinėti ir pasiūlymams teikti;
5.2. kviesti į savo posėdžius savivaldybės administracijos tarnautojus, savivaldybės kontroliuojamų įmonių, biudžetinių įstaigų, kurių steigėja yra savivaldybė, vadovus ir atsakingus darbuotojus, kitus specialistus, galinčius pateikti Komisijai reikalingą informaciją ar paaiškinimus.
6. Komisija privalo:
6.1. vykdyti šiame reglamente nurodytas funkcijas;
6.2. vykdydama funkcijas ir užduotis, laikytis įstatymų ir kitų teisės aktų reikalavimų;
6.3. neatskleisti su svarstytais klausimais susijusios informacijos, jei jos atskleidimas prieštarauja įstatymams.
IV SKYRIUS
KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS
7. Komisijos veiklos forma - posėdžiai. Komisijos posėdžiai organizuojami pagal poreikį.
8. Posėdis yra teisėtas, jeigu jame dalyvauja ne mažiau kaip pusė Komisijos narių.
9. Komisijos veiklai vadovauja pirmininkas. Nesant Komisijos pirmininko, jo funkcijas atlieka Komisijos pirmininko pavaduotojas.
10. Komisija sprendimus priima atviru balsavimu paprasta balsų dauguma. Jeigu balsai pasiskirsto po lygiai, lemia Komisijos pirmininko balsas (jo nesant - pirmininko pavaduotojo) balsas.
11. Komisijos sprendimai įforminami protokolu, kurį surašo Komisijos sekretorius ir pasirašo visi posėdyje dalyvavę Komisijos nariai.
12. Jei komisijos sekretorius dėl svarbių priežasčių negali dalyvauti posėdyje, Komisija sekretorių išsirenka iš komisijos narių, dalyvaujančių posėdyje narių balsų dauguma.
V SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
13. Komisijos protokolai ir visa kita su klausimų nagrinėjimu susijusi medžiaga saugoma savivaldybės administracijos padalinyje, atliekančiame funkcijas, susijusias su savivaldybės būsto ir socialinio būsto nuoma.
14. Komisijos nariai, pažeidę šį reglamentą atsako įstatymų nustatyta tvarka.